10.fejezet

14 2 0
                                    

~Miután beértem az udvarból a házba egyből a konyha felé vetem az irányt mivel táplálékra van szükségem miután visszaváltozok mert a farkas alka használata elég sok energiát felemészt eközben végig csak Engyelara  tudok gondolni és ara ,hogy menyire jó estét töltöttünk együtt.Miután elfogyasztatom az ételt elmentem lezuhanyozni majd mikor az ágyamban elaludni próbálok mert nem nagyon tudok mert egyre jobban csak Engyelara tudok gondolni semmi másra nem tudom remélem Engyela is csak rám gondol semmi másra egész éljel.

-Miután Vajk elment csak is ara tudtam gondolni hogy, milyen volt a ma este mert nagyon jól éreztem magam Vajk társaságában miután beléptem a házba anyám megkérdezte jól érezted magad ma este én azt válaszoltam igen és ennél jobban még sohasem.Majd felmentem a szobámba és egyre jobban csak Vajkon járt az agyam és nem tudtam kiverni a fejemből akármennyire is akartam egész éljel csak rágondoltam semmi másra.Reggel elég fáradtan keltem mert nem sokat aludtam az éljel mert egyfolytában Vajkon járt az eszem próbáltam nem úgy kinézni mint aki alig aludt mivel a suliban nem akar  hogy, sokan kérdezgessék  tőle hogy mi van vele és hogy mért nem aludt az éljel. Mikor belép a terembe látja Vajkon hogy nem aludhatott valami sokat mivel látszik a szemén is mikor leültem a közös padunkhoz megkérdeztem tőle ,hogy mért nem aludtál az éljel.

~Mikor Engyela leült mellém egyből megkérdezte hogy mért nem aludtam az éljel most mit mondjak mondjam neki az igazat hogy, miatta nem tudtam aludni vagy hazudjak valamit végül úgy döntök elmondom neki az igazat hogy, miatta nem tudott aludni mikor elmondja Engyelanak hogy egész éljel csak rá gondolt és ezért nem aludt Engyela elnevette magát és közölte velem hogy ő is csak rám gondolt és ő sem aludt valami sokat.megkérdeztem tőle van-e valami programja ma délutánra mert szívesen lenne vele és megmutatna neki egy számára nagyon kedves helyet úgymond az a hely nyugtatta meg sokszor mikor a szüleire gondolt.

Farkasként élniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin