14.fejezet

13 4 0
                                    

Miután mindent megbeszéltünk az anyámmal a farkasos témából én úgy döntöttem felmegyek a szobámba és zenét hallgatok de előtte felakartam hívni Vajkot így fel is hívtam két kicsörgés után felvette.

telefon beszélgetés:

~haló kivel beszélek.

-Szia  Vajk Engyela vagyok, nem zavarlak?

~nem zavarsz mondjad mi az amiért hívtál

-Anyám elmondta nekem a titkát hogy ő is egy farkas alakváltó

~Ez érdekes nem gondoltam volna róla hogy alakváltó bár azért nekem valamilyen szinten amúgy is furcsa volt a szaga nekem csak nem tudtam rájőni hogy mi az de most már tudom.

-Bocs hogy zavartalak de csak ennyit szeretem volna közölni veled megyek zenét hallgatni szia.

Telefon beszélgetés vége

Miután beszéltem Vajkal  elindítottam a zenéim közül először rapet Eminemtől a luos your shelfet majd még egy két számát Space boundot utána váltottam rockra Disturbed  majd Nickelback   a délutánom úgy telt el hogy végig csak zenét hallgattam.Másnap reggel kedvem támadt futni egyet így el is indultam az erdőbe futni miután az erdő egy olyan részére értem ahol már nem láthatnak meg átváltoztam és úgy futottam tovább egy idő után Vajkal is össze találkoztam  aki szintén úgy találta jónak ha egy kicsit megmozgatja magát így kettesben fejeztük be. Majd nem tudom hogy nem otthon találtam magam hanem máshol de rájöttem hogy ismerem a helyet majd feleszméltem hogy ez Vajk háza ahol kilyukadtam így inkább maradtam és bementem a kertjébe átváltozni mire végeztem Vajk is megérkezett és ő is alakot váltott majd beinvitált az épületbe. Miután bementünk megkérdezte tőlem hogy mit szeretnék enni mert tudja hogy ha farkasként szaladtam nemrég akkor kell majd a táplálék utánpótlás a szervezetemnek végül rá hagytam mondtam neki hogy lepjen meg valamivel. Napközben elmentem a plázába pár boltba szétnézni egykét ruha üzletbe elmentem és felpróbáltam valamennyi ruhát de sajnos nem nagyon gondoltam azon hogyan fogom eldönteni hogy melyik lenn a legjobb mert azért három vagy négy ruhánál nem akar  többet venni magának ,majd egy kis idő után megpillantja Vajkot integetem neki.

~ Az egyik üzletből integetett nekem Engyela és nem sikerült meg állnom  hogy, ne menyek be abba az üzletbe miután oda értem Engyelához megláttam hogy egy rakat ruha van nála és így megkérdeztem nem kell segítség kiválasztani melyik áll neked jobban mert azért ennyi ruhát nem lenne olcsó kifizetni.Bár engem nem zavarna ha mindet szeretné szívesen kifizetem én neki mert szeretem boldognak látni és inkább közöltem vele ha nem tudsz dönteni akkor megveszem mindet neked.

-Vajk felajánlotta nekem ha nem megy kiválasztani melyik tetszik nekem a legjobban inkább megveszi nekem mindet mert ő szerinte mindben gyönyörű vagyok én egyből elkezdtem hogy ilyesmit nem kell értem tenni nem akarlak anyagilag lehúzni de közölte velem hogy neki ez semmiség úgy is szeretet volna költeni valamennyi pénzt és inkább rá költi mint hogy megint valami olyan dolgot amire nincs is szüksége. Így végül úgy döntöttem hogy hagyom hogy, kifizesse nekem mindet mert tényleg nehéz lenne eldöntenem melyik áll nekem jobban és láttam rajta örül annak hogy, én boldog vagyok és ezt ki is jelentette nekem mert azt akarta hogy tudjam nagyon  szeret engem boldognak látni.


Farkasként élniWhere stories live. Discover now