21.fejezet

8 3 0
                                    

Annyira szeretem Vajkot mindig én vagyok neki az első akármiről van szó mint például az is amikor egy falka felkérné a csatlakozásra mert a falkátlanoknak ez egy nagy lehetőségnek számít.A nap további részében közösen sétáltunk egyet majd elmentünk moziba megnézni valami filmet  mert a szerelmem tudja rólam hogy, nagy film rajongó vagyok a vetítés véget ért  elmentünk beülni egy éterembe én az egészet úgy fogtam fel mint egy második randinak de szerintem az én egyetlenem is erre gondolt.

~Egy kicsit felbosszantott az idegen felbukkanása egy olyan napon amikor az én gyönyörűmet elakarom vinni egy randira mikor elindultunk a városba gyalogolni még nem sejtet semmit se de a filmnél már szerintem sejtette. Az éteremnél amikor bementünk és elfoglaltuk az asztalunkat nem sokkal később rá is kérdezett hogy most én egy randira hoztam el. Magamban gondoltam hogyan mondjam el neki azt hogy, legyen a feleségem úgy döntöttem egyelőre elég az is ha boldog. A randit meglepetésnek szántam mivel már egy ideje együtt vagyunk gondoltam ideje lenne egy randinak is.

-Oh    kincsem nagyon örülök neki nem is tudom mennyire érzem magam szerencsésnek egy ilyen férfi mellet mint amilyen te is vagy. Nem tudom mivel rukkoltál még elő a mai napon még de ha semmivel nekem már bőven elég ennyi törődés is.

~ A világ mindenségét jelenti nekem és mégis olyan kedves szavakat mond felém eldöntöttem nem várok többet megkérem a kezét.Felálltam az asztaltól és letérdeltem elé majd a kezemben lévő kis dobozt felnyitottam és megkérdeztem Engyela  Eambrace hozzám jössz feleségül.

-Hirtelen lesokkoltam nem gondoltam volna hogy az akit a világon mindennél jobban szeretek megfogja kérni a kezem de megtörtént én egyből igent mondtam és közben elkezdtem sírni is amik öröm könnyek voltak majd nem vártam volna de számítottam  páromnál az ilyen reakcióra mert amint kimondtam a boldogító igent egyből megcsókolt. A vacsora után kézen fogva mentünk az egyetlenem házához és egy felejthetetlen estét töltöttünk együtt.       

Farkasként élniWhere stories live. Discover now