24.fejezet

10 3 0
                                    

~Oda álltam a szerelmem elé és megkérdeztem örülne-e ha tartanánk egy esküvőt és hozzá tettem ha nem akar annak is örülni fogok nekem mindegy hogy dönt én szeretem és nekem csak ez számít. 

-Egy kicsit meglepet a kérdésével a kedvesem nem gondoltam volna hogy, ilyennel elő áll és örülök neki hogy, ki kéri a véleményem és nem egy maga dönti el az egészet végül belekezdtem elmondani a kérdésére a döntésemet. Akarok esküvőt de nem nagy szabásút csak egy olyat ahol  azok vannak jelen akik fontosak nekünk.

~ Először meglepet a válaszával de elfogadom és én is jobban örülök egy szűk kőrűhöz  nem kel nagy felhajtást keríteni az egésznek  és azok akik fontosak nekünk jelen lesznek rajta és ez a lényeg.Mivel nagyon boldog voltam megcsókoltam a páromat és a nap hátra levő részében csak olyan programot csináltunk magunknak ahol mind a ketten jól érezzük magunkat majd utána elmentünk az én egyetlenemnek a házához.

-Mikor beléptünk az épületbe egyből anyámat kerestem mert elakartam mondani neki ezt a fantasztikus hírt hamar meg is találtuk a nappaliban egyből oda mentem hozzá és köszönés nélkül elmondtam neki hogy, ősze házasodunk a  kedvesemmel.Anyukám felpattant a kanapéról és megölelt majd elmondta hogy nagyon boldog és már alig várja hogy, részt vehessen rajta  a szavai hallatán elérzékenyültem és elkezdtem sírni is majd elmondtuk mikorra terveztük a nagy napot.Aznap este nem sokat aludtam mert végig az én nagy napomon gondolkodtam azon milyen legyen a helyszín hogyan fog majd kinézni a ruhám és azon is milyen fogadalmat fogok majd mondani  de az én lovagom megnyugtatott és eltudtam aludni.Másnap írtam egy üzenetet a legjobb barátnőmnek azzal hogy, fontos dolgot akarok vele közölni amikor tud jöjjön át hozzám mikor megérkezett ajtót nyitottam neki és felmentünk a szobámba és elmondtam neki azt hogy összeházasodom Vajkal a barátnőm a nyakamba borult és nagyon gratulál nekünk a házassághoz és bármire szükségem lenne vagy valamilyen tanács kellene csak nyugodtan forduljak hozzá.

Farkasként élniWhere stories live. Discover now