11.fejezet

15 4 0
                                    

-Vajk megkérdezte van-e programom ma délutánra nem értetem mért kérdezte de mivel nem volt ezért azt mondtam nincs programom délutánra  mért kérded.

~Csak úgy megkérdeztem de örülök hogy nincs ara gondoltam elmehetnénk egy helyre amit ismerek és nagyon sokat jártam régebben is oda mindig megnyugtatott ha magányos és szomorú voltam. Suli után elindultunk Engyelaval közösen a kedvenc helyemre az erdőben sétáltunk egy darabig mivel a kedvenc helyem az erdőben egy tisztás ahol egy kisebb patak van.Mikor oda értünk Engyela elcsodálkozott azon amit látott én úgy véltem jó ötlet lesz ha átváltozom farkassá mert szeretek ezen a helyen farkasként lenni.Mikor átváltoztam Engyelat még mindig meglepte de nem sokkolta le annyira mint először amikor farkasként látott  és úgy látom elég megbarátkozót azzal hogy farkas vagyok örülnék ha lenének olyanok is velem akik ugyan úgy farkas alak váltok de legalább van egy barátom aki nem ítél el azért ami vagyok.

-Mikor már elég későre járt Vajkal elindultunk vissza az úton amin ide jöttünk mikor sétáltunk visszafelé egy farkassal találtuk szembe magunkat egy átlagos farkasnál nagyobb termetű volt és megharapta a kezemet Vajk próbált megvédeni tőle de még így is megharapott utána elájultam. Mikor felébredtem egy ágyban találtam magamat egy szobában Vajk egyből ott volt mellettem egy pohár vizet nyújtót felém mondta igyam meg közben elmesélte hogy ez normális dolog ,hogy elájulok egy harapás után és hogy ne legyek kiakadva de innentől nem lehetek továbbá normális ember mivel egy farkas alakváltó harapott meg így én is farkas alakváltó lettem. Miután Vajk elmondta az egész harapásos dolgot elégé lesokkolt és ki is akadtam mivel innentől nem lehetek átlagos ember és Vajk azt is mondta hogy néha muszáj átváltoznom mert különben  elégé legyengülök és beteg leszek. Vajk megnyugtatott hogy segít az első alakváltásomnál ami nemsoká lesz mivel hamarosan telihold lesz és a hold hatással van ránk ilyenkor ösztönösen átváltozunk és szeretne segíteni mert az amúgy is elég fájdalmas szokott lenni az első és teliholdkor elszokták veszteni a fejüket az alak váltok addig amíg nem találnak magukban egy olyan kapaszkodott ami az emberivé teszi őket.       

Farkasként élniWhere stories live. Discover now