6.fejezet

30 4 2
                                    

- 1 hónappal később egyik nap be érek  motorrommal a suliba leszállok róla és Vajk odajön hozzám és azt mondja hogy  suli után majd szeretne mutatni én egyből ara gondoltam biztos a titkáról akar nekem valamit megmutatni így kíváncsian várom a suli végét.

  Vajk  szemszöge:

Mai nap úgy ébredtem hogy már elég ideje ismerjük egymást Engyelaval  és elégé megbízok bene és biztos vagyok bene hogy elmondom a titkom neki mert már nem bírom hogy egyedül keljen ezzel a titokkal megbirkóznom. Ezért miután itthon rendbe szedtem magam és elindultam a suliba mikor megérkeztem nem sokall Engyela is megjött motorral így oda mentem hozzá és azt mondom neki hogy suli után mutatni szeretnék neki valamit.Majd becsöngetnek órára. Miután vége a mai sulinak megfogom Engyela kezét és az erdőbe vezetem majd mikor meg győződtem róla hogy már elég mélyen vagyunk hogy senki ne láthasson minket elkezdtem farkassá változni miután át változtam Engyela lefagyott majd egy kis idő után már annyira megnyugodott hogy már szavak is kijöttek a száján.

Engyela szemszöge:

Miután vége lett a sulinak Vajk megfogta a kezem és elkezdet az erdő felé húzni mikor már elég mélyen az erdőben voltunk Vajk megállt és négykézlábra ált majd utána olyat láttam amit először nem akartam elhíni és le is fagytam majd mikor már meg nyugodtam annyira hogy felfogjam mi is történt majd elkezdtem Vajk nevét mondogatni és a farkas helyeslően bólogatót. Majd közelebb mentem hozzá és megsimogattam amit hagyott is nekem majd vissza változott és egy csomó kérdés kavargott bennem de először is, azt kérdeztem meg mióta vagy ilyen?

~Már így születem meg  és a szüleimet egy másik farkas falka ölte meg akkor voltam 9 éves egy ideig a nagybátyám nevelt de sajnos miután betöltöttem a tizenhatot  elhagyott engem és azóta egyedül élek a szüleim hagytak rám pénzt hogy, legyen miből megélnem de akkor is nagyon fájt hogy nincsenek velem.

-Megértem milyen lehet neked szülők nélkül felnőni ráadásul még itt volt neked az is hogy farkas vagy nem is egy átlagos ember teljesen nem tudom átérezni miken mehettél keresztül de részben megértelek mert nekem a szüleim elváltak anyámmal élek együtt. Értékelem hogy megosztottad ezeket velem és ígérem nem mondok senkinek semmit ezzel kapcsolatban nálam biztonságban van a titkod.          

Farkasként élniDonde viven las historias. Descúbrelo ahora