9.fejezet

19 3 0
                                    


-Eljött a hétvége reggel tovább aludtam mint sulis időben szoktam mert hétvége van és élvezhetem az alvást anélkül hogy, szólna az ébresztőm hogy keljek mert elfogok késni a suliból hétvégén ilyen nincs. Miután kikászálódok az ágyból azért rendbe szedem magam a fürdőben majd napközben olvasok egy fantasyt aminek a címe Eastern  közben szol a zene majd a nap java így telik el és rá eszmélek hogy, én ma Vajkal moziba megyek fél hétre. Mikor ránézek az órámra már fél hatvan így elkezdek készülődni az estére  mert hát melyik nő nem szánna magára időt hogy, szépen nézzen ki.Majd hatkor csöngetek lementem kinyitni az ajtót és Vajkal találtam szemben magam.

~Nagyon csinosan nézel ki Engyela elindulhatunk?

-Nagyon szépen köszönöm és igen indulhatunk.majd Vajk megfogta a kezem és elindultunk gyalog a moziba mert nincs mesze és szeretek sétálni valahogy olyan érzéssel tölt el amit nem lehet szavakba önteni és szerintem Vajk is rájött ,hogy nagyon szeretek sétálni.Az úton a mozihoz nem beszélgetünk csak kézen fogva sétáltunk majd mikor megérkeztünk és Vajk végre elmondta milyen filmet fogunk megnézni egyből nagyon boldog lettem mert egy olyan filmet akart velem megnézni amit én már nagyon rég megakarok nézni de még csak nemrég jött ki a film.Megkérdeztem Vajkot hogy tudta hogy én ezt a filmet nagyon szeretem volna meg nézni.

~Nem tudtam csak nagyon jó filmnek tűnt de örülök hogy, olyat találtam ami neked nagyon tetszik meg azért én is kíváncsi voltam ere a filmre már egy jó ideje nem tudtam hogy van olyan film amit mind a ketten ennyire szerttünk volna megnézni. Mikor bementünk mondta Engyela hogy a saját részét állja ő én egyből mondtam hogy, én kértelek meg hogy lenne kedved velem moziba jönni  úgy hogy, mindent én álok és nem fogadok el nemleges választ.Miután vége lett a filmnek felajánlottam  hogy haza kísérem Engyelat ő elfogadta miközben sétáltunk elég sokat beszélgetünk és sokat nevetünk egymáson majd elértünk Engyela otthonához elköszöntem tőle és elindultam haza bementem az erdőbe és átváltoztam farkassá mivel a házam az erdő mellet  van  így nem kell azzal foglalkoznom hogy valaki meglát mert az erdőből az egyik fáról pont az udvaromba ugorhatok le.         

Farkasként élniМесто, где живут истории. Откройте их для себя