5.fejezet

40 4 0
                                    

Miután Vajk tovább ment még morfondíroztam magamban hogy, mit titkol előlem mert látszott rajta hogy titkol és az is hogy szeretné elmondani de nem meri még egy jó ideig ezen gondolkoztam.  A szobámba mentem és leültem tanulni és bekapcsoltam mellé zenét is mert úgy jobban megy nekem a tanulásközben szolt Anna bluetól  Every Time The Rain Comes Down, Where Do I Go,How Does It Feel. Majd miután végeztem a tanulással elégé fáradt voltam és bebújtam az ágyamba de nem jött az álom rám mivel még mindig azon agyalok hogy Vajk mit titkol előlem úgy döntöttem holnap megkérdezem tőle. Másnap miután felkeltem a fürdőben rendbe szettem magam és e felöltöztem egy zöld pólót és egy fekete pulóvert és egy szürke farmert vetem fel magamra majd felvetem a Nike cipőmet bezártam az ajtót motorral elindultam a suliba.Mikor megérkeztem a suliba egyből Vajkot kerestem a tekintetemmel meg is találtam majd oda mentem és köszöntem neki szia szeretnék beszélni veled.

~ velem miről szeretnél beszélgetni? - Mit titkolsz előlem mert láttam rajtad tegnap is mikor megkérdeztelek  hogy mért nem voltál suliban te nem mondtál teljesen igazat.

~ igen titkolok előled valamit de az nem tartozik rád ha majd itt lesz az ideje majd meg tudod mert már próbáltam magamban hogy elmondom de nem vagyok még képes rá hogy elmondjam bárkinek is mert ahoz egy szomorú emlékem is tartozik amire nem szeretnék nagyon emlékezni.

-Rendben akkor nem firtatom tovább ahogy halottam majd ha te készen állsz  akkor elmondod nekem, addig is maradjunk annyiban hogy egy osztályba járunk és ha úgy van beszélgetünk egymással neked megfelel?

~ nagyon is megfelel és örülök neki hogy ezért annyira nem utáltál meg hogy már ne is szólj hozzám és köszönöm hogy megérted és nem firtatod tovább a témát pedig látom rajta hogy nagyon kíváncsira hogy mit titkolok.  


Farkasként élniDonde viven las historias. Descúbrelo ahora