-A napok csak úgy telnek a telihold egyre jobban közeledik és egy kicsit félek is hogy mi fog történni az első átváltozásomnál Vajk mondta hogy telihold előtt egy nappal már elkezd felkészülni rá hogy minden kész legyen mire feljönne a teljes hold.
Vajk szemszöge:
Ma lesz teli hold még sötétedés előtt elmentem Engyelaért hogy elvigyem a házamhoz mikor a házamhoz értünk Engyelaval lementünk egy pincébe amire szükségünk is volt. Mivel a hold hatására Engyela elfogja veszíteni a fejét amíg nem talál valamilyen kapaszkodott magában ami emberé teszi ezért muszáj volt bilincseket rakni rá hogy ne tudjon elszökni Engyela nagyot nézet mikor elkezdtem elővenni a bilincseket és elkezdtem feltenni rá.Nem sokkal később feljött a hold és Engyela egyből elvesztette a fejét és beindult nála az átváltozás miután átváltozott őrjöngeni kezdet megpróbáltam megnyugtatni amit nem kellet nagyon sokáig mert 2 óra eltelte után vissza változott emberé és egyből tudtam hogy megtalálta magában azt amibe kapaszkodhat.
Engyela szemszöge:
Nagyot néztem mikor Vajk a bilincseket rám rakta de miután feljött a hold egyből átvették az irányítást az ösztönök és elkezdtem átváltozni miután átváltoztam nem tudtam már gondolkozni csak az ösztönök voltak. Miután elkezdtem őrjöngeni Vajk megpróbált megnyugtatni egyből tudtam hogy ő az mert elárulta a szaga de mikor közeledni próbált felém még az elején morogtam és vicsorogtam rá. Utána kezdte a farkasom megbékélni vele hogy Vajk nem akarja bántani és közel tudott jönni majd átölelt és míg ölelt rájöttem 2 óra alatt hogy Vajk az aki miatt ember tudok maradni.Mikor vissza változtam Vajk adott nekem egy nagy pohár vizet és némi ennivalót azt mondta muszáj ennem mivel a farkas alakom elégég kiveszi belőlem az energiát és muszáj pótolnom különben össze esek és rosszul lehetek tőle úgymond nagyon erős fájdalmaim és nehéz légzésem lesz. Mikor már elég erőm volt ahoz hogy tudjak normálisan beszélni megkérdeztem Vajkot minden változás ilyen fájdalmas mint az első?
~Az első változás mindig a legfájdalmasabb de a többi is fájdalmas de nem annyira mint az első.Meg amikor már elégé hozzá fogsz szokni az alak váltáshoz már szinte meg sem fogod érezni a fájdalmakat és pár másodperc alatt átváltozol mert jelen állapotodban neked kell azért egy két perc mire átváltozol mivel még a testednek hozzá kell szokni az alkaváltással járó csontok áthelyezkedését és azok megnyúlását.
YOU ARE READING
Farkasként élni
FantasyEngyela Eambrace 17 éves aki ember de mikor találkozik egy farkassal és az élete fenekestül megváltozik.