17.fejezet

16 4 0
                                    

~Nem is értem Engyela mért kételkedik abban hogy csak játszok vele mert azzal kapcsolatban hogy, szeretem és járnék vele halál komolyan gondoltam és most is így gondolom ezen nem változtathat semmi úgy hogy egyszerűen kimondom neki amit gondolok. Figyelj Engyela amit tegnap mondtam és kérdeztem tőled azt halál komolyan gondoltam és hogy, mi egypár vagyunk azt nem kérdeztem volna meg tőled hogy, járnál-e velem  ha nem gondolnám halál komolyan.

-Megkönnyebbültem mert azt hitem csak hitegetsz vele és nem is gondolod komolyan és csak játszol velem miután elmondtam az érzelmeimet irántad.Ne haragudj hogy nem hitem neked csak még senkim se volt előtted akit közel engedtem volna magamhoz igaz van egy barátnőm de az nem ugyan az mintha együtt lenék  valakivel ezért kicsit bizonytalan vagyok.Most biztos teljesen hülyének nézel engem  de sajnos ez az igazság nem sok emberel barátkoztam életemben eddig szerelemről meg végkép nem volt szó az életemben eddig  úgyhogy ne haragudj rám ha néha megkérdőjelezek olyan dolgot amit nem is kéne.

~Megértelek és örülök is neki hogy elmondtad mert legalább tudom hogyan álljak a kapcsolatunkhoz és így nem lesz több gond  ha néha olyan kérdéssel támadsz le aminek semmi értelem de mégis megkérdezed legalább az okát érteni fogom. Én türelmes leszek és nem kapkodunk semmit se el olyan dolgokkal amit a szerelmespárok szoktak mert tudom hogy neked még a mostani helyzethez idő kell hogy megemészd a dolgokat és ha szeretnéd nem muszáj úgy tennünk mintha együtt lennénk ha te még nem akarod.

-örülök neki hogy Vajk ennyire megértő velem  és semmit nem siettet és azt is felajánlotta ha még nem szoktam hozzá hogy egypár vagyunk akkor nem is kell úgy tennünk ha én nem akarom. Szemébe néztem Vajknak és úgy mondtam neki hogy akarom és csak rosszabbul érezném magam ha lepleznem kellene azt hogy, egypárt alkotunk én nem szégyellem és nem érdekel más véleménye sem csak veled akarok lenni más nekem nem is kell.   

Farkasként élniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum