25.fejezet

26 3 0
                                    

- Minden előkészülettel megvoltunk a nagy napra így elindultunk haza ahol már a szerelmem várt ránk mivel meg akarom lepni ezért nem segíthet a szervezkedésben ezért itthon várt minket mikor érünk haza mert hiányzottam neki és ő is nekem.Elérkezett a nagy nap anyum és a legjobb barátnőm segített a sminkben és a ruhámnál majd mivel csak az egyik szülöm van jelen így nem az apám vezet az oltárhoz hanem ez a megtiszteltetés az anyukámra hárul.Mikor meg pillantottam az én egyetlenemet az oltárnál elfogtak az érzelmek és próbáltam nem elsírni magam a boldogságtól nehogy elfolyón a sminkem.

~Mikor megpillantottam a kedvesemet a szavam is elállt a látványtól  bár akkor is nagyon csodálkoztam amikor a helyszínt meg láttam amikor az én gyönyörűm ideért az oltárhoz egyből megemlítettem menyire csodásan néz ki. A pap belekezdet a beszédébe és elértünk ahoz a részhez ahol a pap elkezdte Vajk Shearer  elfogadod-e hites feleségedül   Engyela Eambracet jóban rosszban egészségben betegségben míg a halál el nem választ igen  és te  Engyela Eambrace elfogadod hites férjedül Vajk Shearert jóban rosszban egészségben betegségben míg a halál el nem választ igen ezennel házastárssá nyilvánítalak titeket megcsókolhatjátok egymást.

-A szertatás után még egy jót buliztunk a többiekkel mikor már elég későre járt és fáradt voltam  elköszöntünk mindenkitől és elindultunk haza a bejáratnál a szerelmem felkapott a karjába és úgy vitt be a házba a hálószobáig.

két  évvel  később:

-  A kislányom és az apja boldogan játszanak együtt farkas alakban én a teraszon állva figyelem őket csak nem számítoltam rá hogy tervet eszeltek ki ellenem és  mire észbe kaptam már a földön voltam utána egy jót nevetünk közösen majd bementünk a házba én készítettem ételt a két kifáradt farkasomnak amíg ők kezet mostak majd közösen leültünk az asztalhoz és boldog voltam mert együtt vagyok azzal a két személlyel akiket a legjobban szeretek a világon.

                                                                                      VÉGE

Farkasként élniWhere stories live. Discover now