22.fejezet

9 3 0
                                    

-A felejthetetlenen estém az én szerelmemmel soha nem fogom elfelejteni életem eddigi legjobb estéje volt és azzal töltöttem akit a világon a legjobban szeretek. Mikor haza értem anyukám csak némán nézte ahogy felmegyek a szobámba meglepet mert azt hitem egyből kérdezgetni fog engem de nem tette de azért elmondtam anyámnak az én egyetlenem megkérte a kezemet.Láttam nagyon meglepődőt a kijelentésemen mert egyből elállt a szavai is majd megölelt és közben elmondta örül nekem és a páromnak bár azt nem gondolta volna hogy, ilyen hamar megkéri a kezem. Az én kedves szülöm megkérdezte hogy, találkozhat-e aki a világot jelenti nekem  a szüleivel nem volt könnyű de végül nem mondtam el az okát annak amiért nem lehet csak annyit mondtam nekem se nagyon akart a szüleiről beszélni. Szeretném megtisztelni annyival amiért nekem elmondta hogy én nem mondom el senkinek csak ha akar róla beszélni kedvesemnek szerintem nagyon haragudna ha mástól tudnák meg és nem tőle.Felmentem a szobámba és felhívtam az én fehér lovagomat.

telefon beszélgetés:

-szia drágám.

~szia egyetlenem mért hívtál.

- anyum szeretné meg ismerni a szüleidet de azt mondtam neki  nem lehet és csak ennyit mondtam neki meg azt ha te beszélni akarsz majd az okáról akkor majd te elmondod neki én nem mondtam el neki semmit mert mindennél többet jelentesz nekem. Ezért nem mondtam semmit mert tudtam ha én mondom el és nem te azért nagyon megharagudnál rám ugyan úgy az életed értelmét jelenteném neked de akkor is haragudnál rám és én nem akarom ezt. 

~ köszönöm drágám és nem soká elmegyek nálatok és elmondom neki az okát mért nem találkozhat a szüleimmel meg azért is hogy veled lehessek meg még jobban hiányollak ha ilyen kedves vagy hozzám. 

-Miután elköszöntem a kedvesemtől nem sokkal megérkezett hozzánk  mentem ajtót nyitni miután csöngetett és egy lágy csókot adott nekem majd megkérdezte merre találja az édesanyámat majd utána elmesélte neki a szülei halálát amit a szerelmemnek nagyon nehezére eset elmondani és tudom hogy most is az emlékeikre gondol ahogy boldogan élt a családjával.

Farkasként élniOnde histórias criam vida. Descubra agora