-Mikor elindultam hazafelé a plázából elgondolkodtam azon amit Vajk mondott hogy örül ha boldognak lát lehet hogy valamilyen szinten kedvel engem de lehet hogy annál több is mi van ha szeret engem.Mikor haza értem anyám megkérdezte merre jártam bár nem értetem hogy mért kérdi ha a szatyrokból nem lehetne kitalálni mondtam hogy, a plázában voltam ruhákat nézegetem és egy pár darab megtetszett nekem és megvetem anyám azért mégis furcsa volt mert meg is említette elég sok ruhát vetem pedig amennyi pénzed van ennyire nem telet volna. elmondtam végül anyámnak hogy Vajk vette nekem meg ezt a sok ruhát mert mondta nekem ha nem tudok dönteni hogy melyikek a legjobbak akkor megveszi nekem az összest.Miután felmentem a szobámba leraktam a vett ruhákat és elkezdtem zenét hallgatni közben írtam egy sms Vajknak.
SMS:
-Szia Vajk a plázában nem volt időm megköszöni neked hogy megveted nekem ezt a sok ruhát úgy gondoltam írok neked egy üzenetet hogy megköszönjem neked.
~Szia Engyela nagyon szívesen és bocsánatot kérek hogy egy idő után csak úgy eltűntem sajnos elő jött egy emlékem a szüleimről és nem volt erőm megállni hogy ne menjek el a kedvenc helyemre azonnal mert a farkas énem se tudtam türtőztetni így egyből kirohantam az épületből és az erdő felé vettem az irányt.
-Megtudom érteni és nem kell ezért bocsánatot kérned de ha kell valaki akivel megbeszélheted a dolgokat nyugodtan én itt vagyok és meghallgatlak vagy ha csak kell valaki aki megvigasztal nyugodtan szólj nekem.
~köszönöm és örülök hogy nem vagy rám mérges amiért csak úgy faképnél hagytalak de még mindig megvisel a szüleimmel történt dolgok pedig már egy jó pár éve történt az egész de még mindig nem tudom elengedni az egészet. Biztos vagyok bene hogy még lesz ilyen hogy, faképnél hagylak amikor nem akarnálak elszeretnék előre is bocsánatot kérek azért, még valamit mondani neked de nem sms-ben akarom elmondani neked egy tízperc és ott vagyok nálatok mert amit mondani akarok az nem várhat több időt.
- megértelek és rendben akkor egy tízperc múlva találkozunk addig szia.
Vajk szemszöge:
Miután meg írtam az üzenetet és megérkezett Engyela válasza egyből felöltöztem és elindultam hozzájuk mikor odaértem megnyomtam a csengőt és Engyela nyitott nekem ajtót köszöntem neki és bementem a házba.Miután beléptem az épületbe Engyela egyből mondta hogy kövesem őt a szobájába ott nyugodtan elmondhassam amit akarok. Miután beléptünk a szobába Engyela becsukta az ajtót leült az ágyára én elkezdtem mondani amiért jöttem Engyela te egy nagyon gyönyörű és kedves nő vagy akit nagyon kedvelek és jó barát is vagy belőlem olyan érzéseket hoztál elő amiket más előtted még senki mert szerelmes vagyok beléd már akkor szerelmes voltam amikor először megláttalak.
Engyela szemszöge:
Miután bezártam az ajtót fogalmam sem volt Vajk mit akar nekem elmondani miután elmondta nekem hogy szerelmes belém először lesokkolt de miután visszatértem a sokkból egyből elmondtam neki hogy mindennél jobban szeretem én is őt.
YOU ARE READING
Farkasként élni
FantasyEngyela Eambrace 17 éves aki ember de mikor találkozik egy farkassal és az élete fenekestül megváltozik.