,, A jak sis osvojila schopnosti? Bez výcviku který bys měla tady v akademii? " řekl mi můj nový otec-Reginald Hargreeves.,, Tajně jsem trénovala po nocích." řekla jsem. Nebyla to pravda ... Když nikdo nebyl okolo , tak trénovala jsem kdy to jen bylo možný .
Už tu jsem druhý den. Včera mi přidělili pokoj po šestce, jmenoval se Ben. Jediné oblečení co mi zbylo byli chlapecké uniformy. Ty dívčí mi nebyli příjemné,sukně zavazela. Tak jsem otci řekla že mi je dívčí uniforma malá. Teď můžu nosit teda tu chlapeckou s tím , že ve volném čase budu trávit čas s Grace která mi naměří a ušije tu holčicí... No nedostaly jsme se k tomu ani náhodou , protože pokaždé jsem si s ní o něčem začala povídat a pak jsem nenápadně změnila téma a odešla . Povedlo se mi přelstít robota , dobrý ne ? Vedlo se mi to dobrých několik dnů , ale ona mi novou uniformu stejně donesla s tím , že umí měřit pohledem . Plán mi teda nevyšel , musím nosit dívčí .
Během dneška jsem se seznámila skoro se všemi sourozenci... Až na pětku a Bena. Ben je mrtví, pětka nezvěstný nebo co.
Alisson mi vysvětlila, jak mám potlačit hněv abych líp ovládala schopnosti,abych nikomu zbytečně neublížila.
Abych řekla pravdu, jsem unavená. Celý den jsem mlela furt to samé dokola. Každý z rodiny se mě na to ptal.Zvykla jsem si už i na nové prostředí.
Diego mi ukázal přízemí a Klaus zbytek domu. S Klausem je sranda, pokud zrovna nemá halucinace. To se ho někdy i bojím. Umí prý mluvit s duchy, ale taky jede na drogách. Takže těžko říct co z toho v tu chvilku měl, i když mi je jasný že byl sjetej , takže počítám spíš s těmi halucinacemi . S duchy prý kontakt nemůže navázat , když není střízlivý.
Ale co je pravda, pořád se tu zas tolik nevyznám. Je to tu velké, na záchod a zpátky do pokoje trefím a k jídelnímu stolu taky. Akorát si pletu některé pokoje, který je koho. Moji sourozenci se na mě jen přišli kouknout a zas šli. Teda až na Louthera, ten tu je asi furt, před pár dny se vrátil z měsíce aby mě poznal , ale nemám ho moc v lásce. Mám pocit že na měsíc se nevrátí . Pokoje nemají cedulky, takže vůbec nevím koho je který, když nevidím jak do svého pokoje vcházejí. Mohla bych to zjistit podle pokojů. Že bych se pohrabala v jejich věcech na to nemám ani náladu ani odvahu. To se naučím i bez 'vloupání'... teda , spíš se to budu muset naučit .Otec mi řekl, že mě zítra čeká začátek výcviku.No tě pic , co vím od sourozenců, bude mě to přidušovat .
ČTEŠ
Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce)
FanfictionJednoho dne neznámá dívka zaklepala na dveře akademie. Zjistilo se, že je to nová sestra, ale jakto že je tak mladá? Svoje schopnosti se naučila používat během dvou měsíců, potom ale otec Hargreeves zemřel a objevil se bratr který před časem zmizel...