11.

388 25 2
                                    

Druhý blonďák škrtil Diega kusem látky , já schopností látku přetrhla . Blonďák  , no budeme jim říkat třeba Švédi ... Švéd to nečekal a zatymácel se . Potom padal na zem a stáhl sebou i Diega . V pozadí téhle drama scény jsme uviděla Lilu co zrovna přiběhla  , ta se rozeběhla na pomoc pětkovy . Diego se zrovna zvedl ze země a nechápal co Lila dělá . A já si myslela že ho má ráda ... No nic , hned potom co se Diego zvedl se i Švéd a začal zase útočit . Ten druhý , ano, ten s rozdrcenou dlaní šel po mě . Vytáhl z kapsy nůž . ,,Super , já myslela že jedinej blázen co sebou nosí nože je Diego ."  Podotkla jsem a schopností mu srolovala hrot nože , takže teď kdyby někoho bodl , nic se nikomu nestane . Já reagovala rychle a dala mu pěstí , než si stihl všimnout změny na noži . Ten hned a chtěl mě bodnout. Netrefil se . Na rozbrcené, celé krvavé ruce měl pořad taktu věc . Víte co myslím . Rozhodla jsem se tu věc ovládnout zas a on vletěl do zdi , rukou dopředu . Zařval bolestí a svalil se na zem . Ruku měl úplně zohavenou , ale může si za to sám . Nevím proč bych ho měla litovat . Rozhlídla jsem se. Na druhé straně bojoval pětka a lila s jedním Švédem , předemnou Diego s druhým . Pomůžu Diegovy , ten je na to sám . Tam kde byl pětka se ozvala rána . Rychle jsem se otočila , abych věděla co se stalo . Pětka prohodil oknem Švéda . Díky bohu že to nebylo naopak . Teď nám zbyl jen jeden . ,,Tak Jo blonďáku , je to jen mezi náma . Předveď se." Vyzval ho Diego . Švéd hned začal útočit , upřímně ... byl dost zmatený . Nevěděl na koho útočit první , jestli na mě , nebo na Diega . ... Tak máchal ručičkama po obouch . Diego ho skoro prohodil oknem taky , já Švéda mlátila do nohou aby se zpomalil nebo aspoň začal kulhat . Byla to na něj velká přesila.Já s Diegem jsme do něj nepřestávali mlátit hlava nehlava a on se trochu bránil , couval furt dozadu . Nakonec mu Diego dal odpudivosti ránu do hlavy . Jestli Švéd přežil , fakt netuším . ,,Dobrá práce ." Pochválila jsem nás .  ,,Hele ... táta ." Řekl Diego co se Díval z okna . Já jen nakoukla koutkem oka a zaregistrovala jsem tátu u auta . ,,Jdem." Rozkázala jsem a rychle jsme seběhli schody dolů a vyšli vchodem v přízemí . Doběhli jsme k pětkovy . ,,Byl to on?",,Jo." Odpověděl pětka Diegovy . ,,Takže mise selhala ." Podotkla jsem .

Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce) Kde žijí příběhy. Začni objevovat