34.

328 21 0
                                    

,,...Vanya . Letí,zase z ní jde ta záře. Vyletěla ze stodoly. " popisoval mi Diego co se děje okolo,mezitím co já meditovala ,abych udržela naši ochranou bublinu. ,,Myslím že to bude zas špatný...Záře zas sílí ,jako předtím. Minule zasáhla měsíc. Hele,myslím že ta tvoje ochrana zas tak silná nebude radši se kryj normálně." řekl a já otevřela oči. ajaj ...To není dobrý. ,,Hele ne,já budu radši udržovat ochranu . Už jen kvůli těm agentům. Kdyžtak by nás Vanya tolik nezničila,asi. " řekla jsem a pokračovala c meditaci. Asi za dvě sekundy to světlo hrozně zesílilo ,i když jsem měla zavřené oči tak mě z něj boleli. Pak se to přiblížilo a já před sebe dala ruku , jako kdyby mě mohla ochránit. Cítila jsem že mnou vytvořená ochrana blikla. Otevřela jsem oči a ochrana rázem změnila . Nejspíš zmizela už když to probliklo. Mezi koly traktoru jsem se koukla jak na tom jsou agenti. Nebyli..Teda byli ,ale už po smrti.,,Zvládla to!"  Řekla jsem nadšeně a stoupla si na nohy. Diego taky. Přešel před traktor a díval se směrem k bojišti. ,,Ne tak úplně." podotkl. já si stoupla vedle něj. ,,Jakto že umí to samý co ty?" ,,Netuším.." oba jsme byli hrozně zmatení . Handler a Lila nad sebou totiž měli uplně tu samou ochranou bublinu. Jednatelka se otočila k Lile a něco jí řekla. Lila se pak vznesla po vzduchu stejně jako Vanya . ,,Á doprdele .. Myslím že to chápu." řekla jsem když mi došlo co by mohla Lila mít za schopnosti. ,,Tohle taky není dobrý." řekl Diego. Pak Lila začala zářit ještě víc. Vypustila ze sebe energii a tím nás odhodila . dala před sebe ruce . Když jsem otevřela oči ,už jsem byla na zemi.Ale traktor teprve letěl ,přímo na mě a na Diego co ležel kousek ode mě.  Schulila jsem se do klubíčka ,zaťala jsem zuby a silně zabřela dlaně. Po asi dvou sekundách jsem oči zase otevřela. Čekala jsem , že mě ten traktor rozmáčkne ,ale ne.. On levitoval přímo nademnou. Když jsem se koukla na svoje ruce,znova zářili . Pohledem jsem traktor švihla před sebe do pole mrtvých agentů.    ,,Notak zvedej se,musíme pomoct ostatním!" řekla jsem Diegovy co se na mě zase koukal s vykulenýma očima a pomohla jsem mu vstát na nohy. Pak jsme se spolu rozběhli za ostatními. ,,Hej!" zakřičela Lila na Allison ve chvilce, když jsme došli . Luther ležel na zemi, v baráku byla díra a pětka nikde nebyl. Allison stála u Luthera. Klaus tam taky nebyl . ,,..Čau." řekla Lila a seskočila z rujn zdi domu . Allison se k ní otočila . Asi jsme byli dost daleko tak si mě a Diega Lila nevšimla . Nebo všimla ale chtěla nás ignorovat a vyřídit allison jako první..Kdo ví. My dvě se neznáme ,jsem Lila." řekla tak odporně přeslazeným hlasem. ,,Ráda tě poznávám ." řekla Allison a dala Lile pěstí. ,,Jo.líbíš se mi ." Řekla lila a kopla Allison do tváře. Já s Diegem jsme je sledovali s otevřenou pusou . ,,Víc neumíš?" řekla allison a začala útočit po Lile , ale Lila jí dala pěstí do břicha. Allison to ale nezpomalilo a dávala Lile další rány . Ta se dobře kryla a Allison několik ran vrátila. Pak ji Allison chytla pod krkem. ,,Proslýchá se...",,...Že nemůžeš dýchat." Lila umí napodoboat schopnosti ostatních,to je teď jistý. Allison zbělali oči a začala lapat po dechu. ,,Allison!" zařvala jsem zároveň s Lutherem a hned jsem za ní vyběhla . Luther taky ale byl u ní rychleji protože byl blíž . Chytil jí do náruče a začal a začal jí podporovat. ,,Allison,bojuj s tím.No tak ,Allison. Bojuj,Allison,dýchej!"  opakovat pořád dokola. ,,Ty!" řekla jsem když jsem se otočila na Lilu ,která se zle usmívala. ,,Hledalas mě?" to je pětka! Stál v díře ve zdi. ,,Ty malá zmije.." řekla Lila. ,,Zatančíme si." řekl pětka a teleportoval se.  

Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce) Kde žijí příběhy. Začni objevovat