7.

1K 61 0
                                    

Uslyšela jsem obrovskou ránu. Opět jsem kvůli ní spadla.,, Sakra už!" potom jsem se zaposlouchala do hlasitého divného zvuku. Jde to z venku a byli slyšet hlasité kroky na chodbě. Vyběhla jsem z pokoje. Po schodech běžel dolů Diego a Klaus, ostatní už nejspíš byli venku. Já si cestu zkrátila. Skočila jsem dolů že schodů a snesla jsem se pohodlně na zem. Předběhla jsem je.,, Sakra co to do tebe vjelo? ",, No nejspíš zvědavost." houkla jsem na Diega odpověď. Dál jen utíkali za mnou na zahradu.

Rychle jsem před sebou otevřela dveře a hned potom jsem je zavřela pomocí schopnosti.,, Au! Polly! " zasyčel po mě Diego, kterýho jsem v podstatě přivřela ve dveřích. Doběhla jsem ke zbytku sourozenců, kteří čučeli na cosi modrého na obloze.,, Co to je?" zeptala jsem se alison. Koutkem oka se na mě rychle koukla a pak zrka obrátila zpátky na tu modrou věc. Vypadalo to jako záblesk elektřiny. Akorát modrý.,, Nevím. Možná časová trhlina."

,, Jdu se na ni podívat. " chtěla jsem si k ní zalevitovat ale když jsem se vznesla asi takových deset centimetrů, Alison mě zastavila. Vrátila mě zpátky na zem.,, Nikam. Mohlo by tě to vcucnout a někde by ses zasekla. V jiném časoprostoru. Možná by ses už nevrátila." stála jsem pevně nohama na zemi a sledovala jsem trhlinu.

Z ničeho nic se trhlina zavřela, ale ještě předtím z ní vypadl kluk v uniformě z akademie. Vypadal, že mu nebude víc jak 14 let. Nemůže být starší jak já , to rozhodně . Přišlo mi , jako bych ho znala už dávno. Zvedl se, upravil si sako a zeptal se. :, Chyběl jsem vám?" v jednom okamžiku se koukl i na mě, ale hned zrak obrátil a sledoval zbytek rodiny.,, Pětko!",, To je Pětka? A Joo, už to vidím. Nezestárl. " všichni moji sourozenci z něj byli úplně unešení, jen já nechápala co se děje.,, To je... PĚTKA?",, ANO, ASI JE!" odpověděla mi Alison s úsměvem.,, Kdo to je? " údajný pětka si mě měřil pohledem.,, Tvoje nová malá sestřička. " odpověděla jsem mu. Vrhnul po mě nechápavý výraz.

Seděli jsme v malé kuchyňce u stolu.
já, Vanya, Luther, Diego, Klaus a Alison. Pětka něco hledal po kuchyni.
,, Takže ty si viděl dalekou budoucnost?Jaký to tam je? " Vrhala jsme po Pětce otázky.,, Ne zas tak dalekou. Za 8 dní bude apokalypsa. Všechno bude v plamenech. Ani jeden živáček." řekl pětka a projížděl očima skříňku.,, Tak velkej barák a ani jeden hrníček kávy? ",, Táta přece nenáviděl kofein, moc dobře to víš. " odpověděla mu Alison.,, No nic.. A ty Polly, jak to s tebou je? Jak můžeš být tak mladá? Já jsem teď cestoval časem a omládl jsem ale ty asi neumíš cestovat časem ne? Je malá pravděpodobnost, že by měli 2 sourozenci stejnou schopnost. Navíc , potřeboval bych to vědět abych si o tobě nemyslel že patříš někde kde bys určitě v životě patřit nechtěla y " zeptal se mě a já mu odříkala celý příběh , netuším odkud si myslel že jsem , ale nechala jsem to plavat .,, Jo ták, to dává smysl." řekl a teleportoval se ke dveřím.,, Beru si auto.",, A kam jako chceš jít?" zeptal se ho Diego.
,, Pro kávu. ",, Umíš vůbec řídit?" zeptala se ho Alison.,, Já umím všechno. " jakmile dořekl větu, zmizel i s klíčky od auta.,, Mám pocit že jsme ho měli zastavit." řekl Klaus.

Zbytek dne jsem ho neviděla. Až pozdě večer jsem uslyšela kroky na chodbě, vykoukla jsem ze dveří. Pětka se vrátil. Od krve. Je to divný , ale zůstala jsem u té naivní představy že se třeba učil jezdit na skatu a povedlo se mu spadnout a nebo že mi později sám od sebe řekne co se stalo . Ale je mi jasný že mi nevěří , tak silně pochybuju . Furt na to ale myslím .

Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce) Kde žijí příběhy. Začni objevovat