22.

347 21 2
                                    

Dojeli jsme a utíkali do uličky . Pětka šel ke kontejneru a vytáhl z něj černý kufřík . ,,Kde jsou ostatní ?" Řekl Luther ve chvilce kdy k nám doběhl . ,,Seš první ." Řekla jsem zároveň s pětkou . ,,Tam je druhej ." Řekla jsem když jsem poznala Klause . ,,Nazdar, jsme tady!" Zařval Klaus a přitom jak k nám běžel se divně chychotal . ,,Proč říkáš my?" Zeptal se ho pětka a Klaus udělal takovou zvláštní kreaci . Točil se dokola a vypadalo to jako by sám sobě odtlačoval obličej stranou ... proč ? Pak z něho vyletěla fontána blitků a přišlo mi jako by to bylo všechno jídlo co snědl za poslední týden.  ,,No nádhera .." zareagovala jsem . ,,Jaktože to zrovna ON stihne?" ,,Mají 8 minut." Odpověděl pětka Lutherovy . Klaus ležel na zemi před námi . ,,měl jsem fakt šílenej sen ." ,,a kde vězí ostatní?!" Řekl nasraný pětka a furt se rozhlížel okolo.

,,Zbejvá minuta!" Zakřičel Luther a bouchl pěstí do kontejneru . ,,Co se děje kluci, kam jedem?" Řekl Klaus který byl pořad úplně mimo a válel se na zemi . ,,Bylo to tak jednoduchý ! Bylo to TAK jednoduchý!! Stačilo jen bejt tady!" Přetekli nervy i pětkovy , který furt chodil v nepravidelných kolečkách . Já se opřela o kontejner . ,,Takovej kousek zbýval k zastavení obou apokalyps a záchraně světa .." řekla jsem smutně a zadívala se do země . ,,Museli jsme porazit mořskou příšeru? NE! Armádu mutantů?NAIN!" Vylil si pětka vztek ještě víc . ,,To není možný .." ,,Vscehno bylo jasný jako facka!" Křičeli Kluci . ,,Nemohl by ses trochu ztišit mám šílenou mygrénu!" Řekl Klaus,sedl si a chytl se za hlavu . ,,Poslouchej mě ty poblitá nulo,právě jsme propásli šanci zachránit svět !" Okřikl ho pětka . ,,Krucinál!",,sakraaa!",,do hajzlu!" Řekli jsme všichni po sobě . Pětka kufr vzal a odhodil ho do vzduchu , kde se udělala časová trhlina ve které kufřík zmizel . ,,Byli jsme tak blízko ! Tak blizoučko.." zanadával si nakonec . ,,Tak a teď musíme vymyslet jak zastavit novou apokalypsu .  Doufám že maj dostatečnej důvod proč nepřišli ...Ale kurva co melu! Co by asi tak mohlo být horšího jak konec světa !" Rupli nakonec nervy i mě . ,,Co teď ?" ,,Teď nic Luthere, příprav se na setkání s bohem !" Vyplej zase pětka . Furt chodil a nezastavil se . Já většinou stála na místě a když jsem přemýšlela tak jsem chodila do kolečka . ,,A co Alison s Vanyou?" ,,Vem je čert , neobtěžovaly se ani přijít ." ,,Co když jim do toho něco vlezlo?" ,,Polly promiň ale to je mi u prdele . Dostali nejlehčí úkol co mohli a nejsou schopní ho udělat ." Řekl mírným hlasem pětka . ,,Ale KURVA mě nasrali !" Skoro Zařval pětka . ,,A co Diego , ten je přece furt zodpovědnej , nebo ne ?" Řekl Klaus co pořad seděl , mezitím co pětka stihl nakopnout nejbližší krabici . ,,Muselo se jim něco stát ." ,,Kašlu na Diega , kašlu na vás všechny ! Měl jsem zůstat trčet v apokalypse ." Vyklouzlo pětkovy. ,,Pětko to stačí ." ,,Mám nápad ! Od teď kope každej sám za sebe . Až na Polly , za tu si beru zodpovědnost a mám ji z vás asi nejradši . Ostatním přeju hezkou smrt . " řekl pětka a zašel do Eliotova domu . ,,Proč je někdy pětka tak hnusnej !" Řekl smutně Klaus . ,,Taky si říkám . " dodala jsem . ,, Klausi jdi za Alison zjisti se že je v pořádku . Polly najdi ostatní a příveď je, já domluvím pětkovy ." ,,Houhouhou Luthere pomalu . Móc dobře že mě poslechne rychleji a jsem mu schopná domluvit rychle . Jak tě znám tak by ses začal hádat ." ,,Polly on teď má náladu že by se hádal i s umírající babkou." ,,To je možný , ale já mám argumenty ." Řekla jsem a Luther byl chvilku ticho a prohlížel si mě , bylo vidět že přemýšlí . ,,Jdi já jdu najít ostatní ." Řekl nakonec.

Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce) Kde žijí příběhy. Začni objevovat