19.

360 25 1
                                    

,,Vypadáte , že máte nejvíc rozumu ." Řekl Reginald . ,,To protože já jsem nejstarší ." ,,A já , což je docela ironie ,nejmladší . " řekla jsem . ,,Á dokonce jsem technicky starší jak ty ." ,,Koňak ?" Zeptal se nás táta . ,,Malou kapku ." ,,Já ne ." ,,Minule jsi mi recitoval homéra- proč ?" Zeptal se táta . ,,Nutil si nás ho recitovat z paměti . V řečtině , samozdřejmě ." ,,Můžu potvrdit ." Dodala jsem . Oni si potom připili. ,,Jo a zapomněli jsme zmínit že za pět dní je apokalypsa ." Řekla jsem . Táta si položil sklinku na stůl . ,, Konec světa ? Kravina ." ,,Je to bohužel fakt , díky nám .  Ale tentokrát něco udělat můžeme, že?" Zeptala jsem se pětky . ,,Největší lidská vada je iluze kontroly ." Odpověděl mi na to táta . ,,Potřebujeme pomoc . Tvou , jinak budu muset uzavřít dohodu o kterou ani nestojím ." Řekl pětka s mě bylo jasný jakou dohodu - přesně tu, kterou i mě Handler vnucovala, nebo snad ne ? ,,Co víš o cestování časem ?" Dodal pětka . ,,Teoreticky?" ,,Prakticky." ,,Vim jen to, že se to podobá ponoření do ledové vody ze které se vynoříš jako ...",,Jako žalud,Jo." Doplnil pětka tátu . ,,Co se stalo když si dřív cestoval?" ,,Zvoral jsem to." Odpověděl tátovy pětka . ,,Jak ?" Táta chtěl vědět víc . Pětka se otočil ke mě . ,, Jo ehm ... skákal tak moc do budoucna , nakonec skončil na 45 let v apokalypse . Pak skočil moc dozadu i s celou rodinou."  Řekla jsem a pětka přikývl . ,, Je jako moje tisková mluvčí - půlku mýho života zná nazpaměť ." Řekl pětka a usmál se . ,, Co když tvůj apetit neodpovídá rozsahu tvých schopností? Začni z lehka. Po sekundách, ne dekádách. ",,sekundách ?" Zeptal se pětka táty . Ten jen přikývl . ,,Bez urážky ale na to co chcem dokázat je potřeba víc času jak sekundy . " ,, Za pár sekund se toho dá hodně změnit . Můžeš svrhnout císaře , nebo se zamilovat ." Řekl táta . Já se koukala na svou ruku a usmála jsem se . ,,Něco vtilneho mladá dámo ?" ,, No Jo ... ne .. jen jsem si na něco vzpomněla ." Řekla jsem a zvedla pohled na tátu . Myslela jsem na souboj se švédy a taky na to jak jsme se s pětkou spolu vraceli  . Pak jsem se koukla na pětku co se na mě usmál . ,, Vidíš , ta se do někoho asi už zamilovala . Nevím jak dlouho jí to trvalo , ale jedna věc je podstatná . Ani z žaludu se buk nestane za noc ." ,,Doufal jsem že mi poradíš víc ." ,,Mrzí mě že jsem ti nepomohl ." ,,To mě taky . Jako kluk jsem ti dával zabrat , víc jsem neuměl ." Svěřil se pětka . ,,Hmm ... s tím nic nenaděláme , starče ." Řekl táta . Pětka si vzal sklinku s koňakem a vypil ji do dna .

Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce) Kde žijí příběhy. Začni objevovat