18.

372 24 3
                                    

,,Jsi dvojitá nula mladíku." Řekl táta a tím nasral Diega , který po něm chtěl vyběhnout. Já trošku sjela dolů pod stůl a opřela se rukou o čelo . Pětka se hned přemístil a zastavil Diega . ,,Přestaň!" ,,To bylo zajímavé ." Řekl Reginald . ,,Tak Jo, rekapitulace ... Polly-" začal pětka . ,,To jsem já ." Dodala jsem . ,,Cokoliv udělá cokoliv podle její představy , na lidi to nefunguje , ale ona sama může levitovat když chce . Luther -supersíla , Klaus - mluví s duchy , Alison- přinutí kohokoliv k čemukoliv ,.." ,,Akorát to nepoužívá ." Přerušil Diego pětku . ,,Proslýchá se, že sis dal pěstí." Řekla Alison a Diego si jednu vrazil . ,,No vidíš , v podstatě to samé jako Polly akorát jí to funguje jen na lidi a musí říct tohle .. " podotkl k tomu pětka . ,,A ty?" ,,Vanya by se radši předvádět neměla ." Odpověděl tátovy Luther a usmál se . ,,Budeš do ní furt rejpat?!" Vyjela jsem . ,,I tak to není nejlepší nápad ." Řekl Klaus . ,,V klidu , zvládnu to ." Řekla Vanya a všichni po ní začali řvát ať přestane , já jí sledovala . Vanya s úsměvem cinkla vidličkou do sklinky , ta vydala zvuk . Pak se začal třepat stůl a ovoce uprostřed stolu vybuchlo . Lekla jsem se, ovoce mi vlítlo přímo do vlasů . ,,Ups." Řekla Vanya . Já jsem si ovoce vyndávala z vlasů a u toho jsem se na ní usmála . ,,Dobře ty!" Řekla jsem u toho. ,,Působivý ." Podotkl Luther . ,,Poslyš... Víme že máš prsty v plánu na zavraždění prezidenta . " řekl Diego . Já jsem měla nutkání mu říct : už zase Diego?! Ale nakonec jsem byla ticho a řekla jsem si to jen v hlavě . ,,A tebe nedávno hospitalizovali ." ,,To s tím ale .." ,,Trpíš kladnou iluzí své velikosti a akutní paranoiou." ,,Vážně ?! Vysvětli to." Řekl Diego a podal tátovy fotku , kde táta stojí na travnatém pahorku . ,,To Seš ty . Za dva dny budeš na travnatým pahorku , na místě , odkud zastřelí Kennedyho . " Dořekl Diego . Táta si fotku prohlédl . ,, No zjevně jsi to rozlousknul . Zcela sám a bez pomoci si odhalil můj hrozný plán . To jsi chtěl slyšet ?" Začal táta provokovat Diega . ,, Považuješ se za velkého hrdinu? To je jen fantastická představa . Ve skutečnosti jsi jen zoufalý muž , který si není vědom vlastní bezvýznamnosti . Zoufale se pořad drzíš svých představ . Stručně řečeno - muž , který je v tom až po uši ." Dořekl táta a Diego si sedl . Vypadal jako by se měl každou chvilku rozbrečet . ,,O-o-omyl." Vykoktal ze sebe . ,,Na prezidenta se vykašli . Už za pět dní vypukne katastrofická válka . Musíme zjistit jak ji zastavit ." ,,Válka ? Vždyť lidé spolu vodou vždycky válčit ." Doplnil pětku táta . ,,No jste snad výjimeční , nebo ne?Spojte síly a něco s tím udělejte ." Řekl Reginald . V tom Klaus vykřikl a začal se třepat . Všichni jsme nechápali co se děje . ,,To je jinej záchvat ." ,,Asi se zas předávkoval ." ,,Uděláme něco ?" ,,Klausi! Není vhodná doba , co děláš ? " vyjeli po něm všichni a nakonec i pětka . ,,Jsem...." řekl Klaus v záchvatu . ,,No ven s tím mladíku ." Vyznal ho táta . ,,BEN!" Vykřikl Klaus a spadl na zem . ,,To je ale krásnej první dojem ." Řekla jsem . ,,Dobrá... díky že ste přišli." Řekl táta a býk na odchodu . ,,Ale už jsem viděl dost ." ,,Né já..." řekl Luther a roztrhl si košili . ,, Koukni se co jsi mi udělal !podívej se!" ,,A sakra .." okomentoval Pětka lutherovo chování . ,,Luthere!" Vyjela jsem taky . ,,Vy dva nejmladší v uniformách . Zamnou k baru ." Pokývala jsem hlavou a koukla se na pětku . ,,Jdeme ." Řekl a zároveň jsme vstali a šli za tátou .

Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce) Kde žijí příběhy. Začni objevovat