39.

492 21 8
                                    

Do večera jsme zůstali v roce 1963 , aby se mohla Vanya a Allison pořádně rozloučit. Večer pětka vzal kufřík a všichni jsme se sešli před sisiným bývalým domem . ,,Jste připraveni ?" ,,Jdem na to.",,Dobře." Řekl pětka . Já jsem se ho chytla za loket , z druhé strany normálně za ruku. Pětku bych taky nejraději chytla normálně za ruku , ale aby mohl otevřít kufřík tak jsem nemohla . ,,Počkat ... chvilku." Řekl Klaus a odběhl si pro klobouk . ,,Když ho tu necháš ,Dam ti pade." Zavtipkoval Diego . Klaus se hned vrátil a zase chytl mě a Luthera za ruce a tím uzavřel kruh . Teď se už můžeme vrátit . Pětka otevřel kufřík a ten nás přemístil  , přímo do naší známé haly v akademii okolo stolu. Začala mě brutálně bolet hlava . ,,Co je za den ?" ,,2. Dubna 2019 ." Přečetl z novin pětka . ,,To je den po apokalypse . ",,Zastavili jsme jí." ,,Probíhá je konec?" ,,Vážně se nám jednou něco povedlo ? To je senzační ! Nevím jak vy ale potřebuju panáka ... vlastně jich potřebuju víc !" Řekl Klaus a začal všechny objímat . ,,Dokázali. Jsme to!" Vyjelo ze mě a obejmula jsem pětku , nejdřív ztuhnul ale pak mě taky pevně objal . ,,Dobře , dobře ... Jdem si to tady prohlídnout ?" Řekl pětka , já se od něj odstoupila a přikývla . Hned zamířil do Haly ve které nás táta nutil jíst . Prošli jsme obloukem který je místo dveří . Klaus nás předběhl . Začala jsem si prohlížet místnost . ,,To je Ben?" Ukázala jsem na obraz na stěně . Nebyla jsem si vůbec jistá , v životě jsem Bena neviděla , ale byl jediný kdo nám scházel . ,,No.. proč je ale nad krbovou římsou ? " zeptal se Diego . ,,Věděl jsem že se jednou ukážete."  Otočila jsem se za hlasem . ,,Tati?" Řekla jsem naráz s pětkou . ,,Ty žiješ ?" Zeptal se Luther . ,,A neměl bych snad ?" ,,Jo ,ehm... máš pravdu , jen jsem rád že jsme doma a všichni spolu." ,,Doma? Vy tady nejste doma." ,,O čem to mluvíš ?" Zareagovala Allison . ,,Jsme na akademii umbrella!",,Zase špatně . Tohle je Sparrow akademie ." Dořekl táta a za náma se ozvali kroky . Otočila jsem se . Viděla jsem jen černé stíny , postavy stály proti slunci . Pak dolů přistoupil někdo , koho bych nečekala . ,,Tati? Co to je za otrapy?" To je Ben.?!. ,,Kurva ." Řekla jsem zároveň se zbytkem sourozenců .

Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce) Kde žijí příběhy. Začni objevovat