25.

606 41 2
                                    

Ráno jsem se probudila , převlékla jsem se do uniformy a šla na snídani . Klaus si zrovna nalíval kávu . ,, Ježíš , koho musím zabít abych dostal dobrou kávu ?" Řekl pětka potom co se napil ze svého hrníčku . ,, můžeme prosím začít ?" ,,Jo... Neviděl někdo Diega , Alison nebo Polly?ne?" Došla jsem až ke stolu . ,,Já jsem tady." ,,Takže řekněme že v tomhle počtu jsme..." řekl Klaus s začal mlátit lzičkou o stůl . ,,Můžeš toho prosím nechat ? V noci jsem skoro vůbec nespala ." Řekla jsem a Luther se jen držel za hlavu . ,,Tak všichni poslouchejte . Nevím jak to říct , tak to prostě řeknu , jo..." řekl Klaus a odmlčel se . Všichni jsme ho s přimhouřenýma očima sledovali . ,,Klausi?" Řekl Luther aby ho dostal zpátky . ,,V noci jsem mluvil s tátou ." Vykulili jsme na něj oči . ,,Měl jsem pocit že duchy nevyvoláváš už roky.." ,, No to je fakt,ale teď jsem čistej . Tadá, včera jsem vystřízlivěl . Chtěl jsem s někým mluvit , ale místo něj jsem narazil .. Na našeho drahýho papínka osobně ." Řekl Klaus . Já jsem si taky nalila kávu . ,, Neví někdo kde je Aspirin?" ,, Horní police , vedle krekrů." Odpověděl pětka Lutherovy s kocovinou . ,, Hej , Hej lidi tohle je vážný , fakt jsem s ním mluvil, přísahám." Řekl Klaus a já se jen poradně opřela , popíjela kávu a unavenýma očima sledovala ostatní . ,,Poslouchám , co nám stařec vzkazuje?" Řekl pětka a usmál se. ,,Nejdřív mi uštědřil přednášku o mým vzhledu , o svých životních zklamáních . Bla bla bla bla jako vždy , nic novýho . Posmrtnej život ho evidentně neobměkčil , ale zmínil se o svojí vraždě a o tom , že ho nezavraždili protožé.. taťka se zabil sám ." Dořekl Klaus. Přimhouřila jsem na něj oči . Ne protože bych mu nevěřila , to ne. Jen malinko mi to nehrálo . A taky mě oči zatraceně pálili protože jsem byla unavená . ,,Na tohle nemám čas ." ,,Nenenenenene je to pravda Luthere . Říkám vám pravdu ." Řekl Klaus co zastavil stoupajícího Luthera aby neodešel . ,, Proč to udělal ?" ,, Prej jinak by jsme se tu doma nesešli ." ,,V tom máš pravdu ." Řekla jsem a všichni se ke  mě otočili . ,,No ne,fakt. Předtím než umřel jste se tady pomalu ani neukázali." Dořekla jsem . ,, Ale on by se nikdy sám nezabil ." Řekl Luther . Ajaj , vsadím se že tátu bude zase intenzivně bránit . ,,Sám si tvrdil že měl depky. Celej čas trávil v pracovně ." Řekl pětka klidně . ,,Ne , nechtěl se zabít sebevražedný sklony neměl , nechoval se divně." A je to tu,Luther ho brání . ,, Proto tě bezdůvodně poslal na měsíc ?Ne to divný není ." ,, Přísahám bohu Klausi jestli .."v tom mu skočil do řeči Klaus. ,, Nelžu ! Fakt nelžu!" Řekl Klaus a vtom Došel Pogo . ,,Pan Klaus říká pravdu . Je mi to líto . Ale pomohl jsem panovy uskutečnit jeho plán ." ,, Co?!" ,,Společně s Grace . Pro nás oba to byla náročná volba . Mnohem náročnější než si umíte představit . Před plánovanou smrti vašeho otce jsme zařídili aby mu Grace nebyla schopná pomoci." ,,To je zmetek." Řekl pětka . Dál jsme se o otcovy smrti bavili a Luther opět hrozně přeháněl. Nakonec odešel naštvaný a Pogo šel hned po něm a byl dost smutný . ,, Promyslím to ." Řekl pětka a teleportoval se . ,,Tak, A jsme tu sami." Řekl Klaus .

Jen vám musím hrozně moc poděkovat za ohlasy ❤️ ani nevíte jak mi to zlepšuje náladu a motivuje mě to dál psát 💕 musím vám všem tímto moc poděkovat 😊 hrozně moc si vás vážím ☺️

Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce) Kde žijí příběhy. Začni objevovat