20.

393 26 2
                                    

,,Hele , to ste si pořádně pokecali ." Řekla jsem pětkovy . ,, Čekal jsem od toho víc .." řekl a chytil mě za ruku . ,,Teď máme sice chvilku soukromí , ale musím něco vyřídit . Nemyslí si , tyhle chvilky jsou pro mě hrozně vzácný a cenný ale tohle nepočká ." ,,Rozumím ." Odpověděla jsem. Řekla bych že to byla docela romantická chvilka - šli jsme parkem , sami , osvětlení jen pouličníma lampama . ,,hele mrzí mě to , ale jediný co bych pro tebe teď mohl udělat je tě hodit domů . Tady v parku tě ve tmě nenechám samotnou . " ,, Nejsem slabá , umím se bránit ." ,,I tak ." Řekl pětka a teleportoval nás před Mortyho prodejnu .  ,,Hele ať je to cokoliv , užij si to . ... i když toho přání budu možná litovat . " řekla jsem a pětka mě obejmul . Dal mi pusu do vlasů . ,,Neboj tohle si fakt nemám jak užít . Zatím pa ." Řekl a teleportoval se pryč . Povzdechla jsem si a vstoupila dovnitř . Morty se zamykal ... když zamkl tak jsem si odemkla schopností a ostatní měli klíč od zadního vchodu , ale teď bylo odemčeno . Vešla jsem dovnitř , bylo odemčeno ... To bylo divný . Na zemi předemnou bylo napsáno : öga for öga . ,,Hej ty , stůj !" Zařval někdo z patra . ,, Ježíš uklidni se , to je Polly." Zvedla jsem k nim pohled . ,,Co se stalo? Někdo se vloupal a raboval tady nebo co?" ,,Bylo to něco mnohem horšího . Pojď sem nahoru ." Vyzval mě Diego a já vyšla schody . Diego zrovna z Mortyho vyndával nůž . ,, Chudák Morty , nezasloužil si to ." ,,Počkej cože ? To je Eliot ." Řekl Luther . ,,Ono je těžký něco vědět když se mi sní nepředstavil . Já mu celou dobu říkala Morty podle jeho obchodu a on na to slyšel . Ale to nic nemění nic na tom že si takovou smrt nezasloužil . Teď už je na lepším místě ." Řekla jsem a kluci přikývli. ,,Víme kdo to udělal ? " ,,Ne ... nemůžu uvěřit že je mrtvej ." Odpověděl mi Luther . ,,Byl to prima chlap , zaslouží si víc ." ,,Jo.." dodali jsme zároveň s Lutherem na odpověď Diegovy . ,,Možná jim něco stihl vykecat . Vidím to na federály." Řekl Diego a my nechápali . ,,co ? Přišel si o rozum?! Diego kdyby to byli oni tak by ho odvedli a vyslechli . Tohle by mu neudělali . Ne to je jasná práce psychopata ."  Zareagoval Luther . ,,Öga for öga ... to je jméno ?" Přečetl Diego . ,,pochybuju...Nemyslím si .  Asi něco z jiného jazyka ." Dodala jsem . Potom si to pořádně prohlídl i Luther .  ,,Öga foroga .. Polly mysli si co chceš , ale klidně se i vsadím že máme pravdu my .. jdem si to najít ." Řekl , a už šel do kuchyně . Vytáhl telefonní seznam a začal hledat . Já si sedla ke stolu . ,,Stejně budu mít pravdu já ." Řekla jsem . ,,Nekecej, je tady! Olga foroga . To bude ona ." ,,Zavolej jí." Vyzval Diego Luthera . ,,To není nejlepší nápad ." Okomentovala jsem . ,,Máš snad lepší ?" ,,Jo, přelož si to ." Dodala jsem . ,, Ty umíš Rusky nebo jak to je ? Tak to přelož když seš tak chytrá !" Vyjel po mě Diego . ,, Ježíš klid , dobře už jsem ticho ." Řekla jsem a trochu s si urazila . ,,Jasně , jdu na to." Řekl Luther a vytočil číslo Olgy . ,,Zvoní to . Uhhh zdravím , Olga ? To je ona . Zní stařec , co mám říct . Uhahaaah promiňte paní , ale zajímalo by mě .. co? Mý jméno ?" Mluvil Luther s Olgou a u toho se nechal radit Diegem . Já se tomu jen tlemila . ,,Jsem Luther Hargreeves Á-" ,,Dej to sem ! Zabila si našeho kámoše , takže si tě najdem a pak tě zabijeme ! Tvoje smrt bude noční můra !" Vyjel po ní Diego . ,,Hej tupci! O ahoj Polly ." Vyjel po nich pětka co přišel celej od krve . ,,Áhoj." Řekla jsem . ,,Je to öga for öga - švédsky oko za oko . Zabili ho Švédi ." Dodal pětka . ,,Hezký den, špatný číslo ." Řekl Diego a zavěsil . ,,Aha , a kdo teda měl pravdu ? A Luthere ... o co jsme se vůbec vsadili ?" Řekla jsem . ,,Ale radši o nic . Máš na sobě krev ." ,,a určitě cizí ." Doplnili se Diego a Luther . Já jsem to neřešila , chtěla jsem se zeptat v soukromí . ,, pětko , co si provedl?!"

Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce) Kde žijí příběhy. Začni objevovat