13.

829 46 4
                                    

Večer jsem seděla u sebe v pokoji. Trénovala jsem si schopnosti s ohněm. Vzpomněla jsem si na tátův list úkolů, co musím umět. Než umřel, povedlo se mi oheň docela dobře ovládnout. Ale pořád musím mít zapalovač se sebou , protože za boha nevím jak jen ze vzduchu mám udělat ten zatracenej oheň . Z ničeho nic jsem opět uslyšela výstřely z přízemí.,, Ti mají ale tuhej kořínek... " řekla jsem si..aaa nejspíš to jsou Moji" kamarádíčci" od kterých mám ránu po kulce v rameni, hazel a chacha. Pětka od ranní přestřelky někam zmizel. Luther a Klaus taky, ale ti se vrátili po chvilce . Zajímalo by mě kde teď pětka je , jestli je v pohodě . Né tak už dost , myslím na něj až moc často . Náhodou , hrozně dobře se s ním povídá .

Vyšla jsem z pokoje, abych obhlídla situaci.,, Chceme jen toho kluka! " zařvala nějaká ženská. Koukla jsem se přes zábradlí. Jo byli to oni. Podivíni v maskách se samopaly. Viděla jsem jen světla z výstřelů, podle kterých jsem usoudila že jsou někde v chodbách. Slezla jsem dolů po schodech.,, KURVA!" zašeptala jsem. Teda myslela jsem si že jsem zašeptala, ve skutečnosti jsem to spíš vypískla. Dole u pohovky stál jeden z nich. Schovala jsem se za zábradlí. Otočil se ke mně a já rychle shodila něco ze skříně na 2. Straně místnosti abych odlákala pozornost. Hned se otočil ke skříni a začal do ní střílet. Ty knížky co v ní byli asi už nikdo nepřečte... No nic, honem jsem zaběhla do nejbližší chodby, do které jsem se schovala. Luther se začal prát. Potom po nich zase začali střílet. Vylezla jsem a šla za nimi, když už výstřely nebyli tak slyšet. Uviděla jsem rozstřílený gauč a taky obraz otce, ve kterém bylo minimálně 6 kulek. Ten by z toho asi neměl radost , ale zaslouží si to . ,, Co to sakra je za lidi? ",, Hazel a chacha.." alison na mou odpověď vykulila oči.,, A kde si teď byla ty co?! Mohla si nám pomoct! " vyjel po mně Diego.,, jako promiň ale když vy jste byli v půlce souboje já jsem vás teprve zaslechla! A navíc já si jich užila pomalu třikrát tolik co vy, takže být váma , byla bych ticho.",, Má pravdu, před včerejškem nebo dokonce včera si jí pomáhal dostat kulku z ruky,vzpomínáš ?" řekla Alison. Nechápu jak to zjistila. Ale nejspíš jí o ráně řekl Diego a ona si to s tím teď spojila... a měla pravdu.,, Teď to nehraje roly! Musíme je co nejdřív dostat ven z baráku!" otočila sem se.,, Kde je Luther ? " běžela jsem zpátky ke schodišti. Pak sem ho uviděla. Hazel se s ním pral, Vanya ležela na stole, moc Dobře jsem na ni neviděla. Přišlo mi, že má na hlavě krev. Po chodbách běhala Alison a chacha jí běžela v patách. V tu chvilku jsem se sekla. Komu dřív pomoct? Nakonec jsem se rozhodla pro Alison, ta nemá super sílu jako Luther a řekla bych že se bojí svou schopnost použít. Zaběhla do patra, chacha šla za ní pomalými kroky a já se přikrčovala za nábytek a schovávala za rohy. Skoro jsem se plazila po zemi. Chacha si mě nevšimla. Kde je teď alison? Z ničeho nic Chache něco zpod kulečníkovýho stolu podrazilo nohy. Alison byla pod stolem. Chacha spadla a zbraň jí vypadla z ruky. Schopností jsem si ji k sobě přilevitovala, teď mám šanci já .

Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce) Kde žijí příběhy. Začni objevovat