12.

874 48 0
                                    

Z přízemí se ozvala rána.,, Hned dolů! " zařval po mně pětka a teleportoval se. Běžela jsem dolů.,, Zase oni?!" zašeptala jsem si. Opět se shledávám z podivýny v maskách co se nás snažili zabít. Potom jsem co jsem si to zašeptala ke mě zase otočili samopaly.,, Zase ne! " řekla jsem a konec jsem malinko vypískla. Ti dva po mně začali střílet. Měla jsem držet hubu . V tom se vedle mně objevil pětka a teleportoval mě zpátky do mého pokoje.,, Nenechám je ti znovu ublížit! Sakra si ještě malá, nevyspělá! Musím tě chránit, jsi moje mladší sestřička osmičko! ",, Dobrý slyšet od někoho, kdo vypadá že je mladší jak já! Hele je mi jedno, že budu mít další modřiny nebo cokoliv , o to mi nejde . Chci bránit zbytek rodiny!a je mi jedno že teď nejsou doma, kdyby přišli budu dělat cokoliv abych je uchránila! I když je pravda že by to tady zvládly i beze mně , pochybuju že zrovna já bych stejně apokalypsu zastavila od toho tady jsi ty , ale i tak . Ráda je ochráním , i když za pár dní možná všichni umřeme ..." začala jsem štěkat po pětkovy.,, ne , tohle neříkej , nikdo není zbytečný a ty jsi náhodou mocnější než se zdá . Ale Dobře chápu. Tak pojď, ale buď opatrná." řekl pětka, usmál se takovým jeho divným úsměvem a chytl mě za rukáv. Teleportoval nás oba do přízemí.,, Nezapomeň, zneškodnit a hlavně, dávat na sebe pozor a pokud možno i na ostatní . Můj úkol je stejný ." řekl a šel po těch dvou. První pokus selhal, tak se musel schovat za nejbližší skříň. Byla "řada " na mě. 2 skříně. Ale za kterou je pětka? Tu co ke mně byla blíž jsem švihla po jedné z postav. Skříň na postavu spadla, částečně i na druhou postavu která se svalila na zem.,, Dobře ty! " řekl pětka co zničeho nic stál za mnou.,, Myslíš že žijou?" pětka pokrčil rameny. ,,Nebyla by jich Škoda , měli by sme i o starost míň. Ale tak můžeme je zkontrolovat ." Skříň jsem z nich sundala schopností. Nahmatala jsem puls.,, Žijou, jen jsou omráčení. ",, Tenhle taky. Žádnou krev na nich nevidím a puls mají normální."

,,Tak a je to." řekl pětka a utřel si ruce do kraťasů. Usmál se. Oba dva jsme dali do odlehlé uličky, mezi popelnice a okolo nich jsme rozmístili láhve od chlastu, aby to vypadalo že se ožrali a usli. Flašky jsme vytáhli normálně z popelnic, nic extra . Zpátky do akademie jsme šli pěšky.,, Ti se do půl hodiny jen tak neproberou. " řekl pětka a díval se celou domu na cestu před sebe s neutrálním výrazem.,, Kdo vůbec jsou?",, Hazel a Chacha. Pracují pro komisy. Teď jdou po mně. " přikývla jsem a zbytek cesty jsme neprohodili ani slovo o komisi , nevěděli jsme o čem se bavit . Měla jsem náladu na to , abych začala hrát schofku . Náhodou , na to že to je dětská hra , je super si ji jednou za čas zahrát s někým , na kom ti záleží . Ale mám pocit , že by mě S ní pětka ledatak poslal do prdele , na to je až moc starej . Pousmála jsem se téhle myšlence . když jsem se koukla na pětku , díval se na mě . Pousmál se . ,,Teď bych si nakopal za to , že jsem si myslel že jsi taky z komise . " ,,Joo, a to proč ?" Řekla jsem a ždouchla jsem do něj ramenem . ,,Jsi v pohodě , je s tebou docela sranda , jsi prdlá ... " začala jsem se smát . ,,Tak díky no ." ,,Není za co . Máš dobrý nápady . A ještě - na co jsi před chvilkou myslela ?" ,,kdy ?" ,,No před chvilkou , Pousmála ses a vypadala jsi zamyšleně . " ,,Nee nic , jen mě napadlo si s tebou zahrát na schovku ." ,,Polly, na to teď není čas . Ale nemuselo by to být od věci ." Řekl a pousmál se . Tak mě asi tak úplně do prdele neposlal .

Upřímně, moc dlouhá cesta to fakt nebyla. Zbývali nám asi 3 minuty cesty. Zbytek cesty jsem nad tím přemýšlela... Já je mohla i zabít. I když snažili zabít nás . Ale i tak, jsou to taky bytosti. Co je pravda, na každého jednou dojde řada, na každého , možná už za pár dní ... Já jen doufám že tyhle dva neumřou mou rukou... Nebo , je mi vlastně jedno .

Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce) Kde žijí příběhy. Začni objevovat