32.

487 35 3
                                    

Začala se otřásat země . Po chvilce to přestalo ,Tak jsem to neřešila .

Luther si nás zavedl do sklepa. ,, Připadám si jako v zoo..." řekla jsem , když jsem uviděla Vanyu zavřenou v zvukotěsné místnůstce . ,,Takže tys zavřel naši sestru protože si myslíš že má schopnosti?" ,,Ne , já vím že je má . Řekl mi to Pogo . On a táta to celou dobu věděli ." Odpověděl Luther Diegovy . ,,Proč nám o tom neřekl ? Nebo jsem jedinej kdo o tomhle místě vůbec nevěděl ?" ,,Tolik nám toho neřekl .." řekl Klaus . ,,Měl strach . z ní ." Řekl Luther s vážným výrazem . ,,To není možný ." ,, Táta nám lhal skoro ve všem , nepřijde mi to zvláštní . " řekl Luther . ,,Mě přijde že mě moc nelhal ... dobře , znala sem ho jen dva měsíce , ale i tak ... nevím ." Řekla jsem . ,, Ale ano,lhal nám všem . Akorát si to neuvědomujeme . " odpověděl mi Luther , já mu jen přikývla a chtěla jsem něco říct , ale Diego mě přerušil . ,, Takže Vanya zabila Peabodyho .." ,,A podřízla Alison ." Doplnil ho Luther . ,, Nechce se mi věřit že by toho byla schopná." Řekla jsem potichu . ,,nenenene Ne! Stačí ! Zamyslete se..Bavíme se tu o Vanye . Tohle je Vanya , naše sestra . Když jsme byli malý rozbrečela se když někdo zašlápl mravence ! "  vyjelo z Klause .,,Jo vím , je to těžký přijmout ale..." ,,Není to těžký , je to přímo nemožný !" Vypískl Klaus . ,, Dobře , dobře ... Tohle si vyřešte sami , já jdu k sobě . Neznám ji skoro vůbec tak vám do toho nebudu kecat, stejně kdybych něco řekla tak by ste na to nebrali ohledy takže ... zatím ."  Řekla jsem a odešla . Uslyšela jsem Diega s Klausem co Vanyu za každou cenu chtěli pustit .Na schodech jsem potkala Alison . ,,Brzy se uzdrav! Snad to tam nějak vyřešíte, já v podstatě nemám právo se v tom nějak rejpat." Řekla jsem jí a usmály jsme se na sebe . Odešla jsem k sobě do pokoje a bylo mi jedno jak se dohodnou . Co by se mohlo pokazit . Apokalypsa přece nebude ne?

Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce) Kde žijí příběhy. Začni objevovat