9.

989 56 1
                                    

7 dní před akopalypsou

S pětkou jsme šli po ulici . Rozhodla jsem se že by bylo hezký ho víc poznat , tak jsem se ho po snídani zeptala jestli by nešel na menší procházku.potkali jsme Vanyu.,, Kdo to je? " zeptal se pětka Vanyi. Měřil si při tom pohledem muže co šel s Vanyou. Taky jsem ho nezpustila z očí. Působil úplně obyčejně , jako většina lidí ale něco se mi na něm nelíbilo . ,, To je Bob, učím ho hrát na housle.",, Dobře. Nemáme na to čas, musíme jít. " řekl pětka a pokračovali jsme dál v cestě.,, Nezdá se mi ten... Bob." řekla jsem.
,, Mám podezření že to je někdo z časové komise.",, Aa to je co ?" ,,Jo promiň , nemáš tušení ... Původně jsem o tom neměl nikomu nic říkat , ale tak tobě z nepochopitelného důvodu věřím . Nevím proč , ale mám pocit že se ti prostě můžu svěřit , možná protože by ti nikdo nevěřil ." ,,díky .." ,,Nemáš za co . Ale upřímně , nejdřív jsem si myslel že jsi jejich agent . -" dál se mi hodně rozpovídal o tom, jak to tam vypadalo , o kolektivu tam ...

Když jsme došli domů, začali jsme probírat teorie. Ptala sem se na různé otázky ohledně časové komise abych měla jasno ve víc věcech , začalo mě to zajímat . Pětka se ptal mně na mou minulost.,, Dlouho jsem byl pryč. Jediný kdo tu se mnou byl byla Dolores." řekl a podíval se na figurínu.,, Proč ses nevrátil?",, Nešlo to.. Potom si mě našla Handler a dala mi práci v časové komisy. Vracel jsem se časem pomocí kufříku jen na splnění úkolu. Na zakázku jsem zabíjel lidi, kteří by mohli změnit časovou linii. Teď po mně šli a nejspíš ještě někteří jdou, co pro komisy pracují a snaží se mě zabít. ",, To mě mrzí." řekla jsem a začala jsem o tom přemýšlet. Asi bych dělala to samé kdybych byla na jeho místě.,, A co Dolores? Co s ní uděláš? ",, Chci ji vrátit zpátky do obchodu. Nechci aby si to celé prošla znovu. Navíc jsem si jistej že jí chybí její kamarádky a domov, tak jako chyběl i mně. Jestli budeš chtít můžeš mi pomoct, aspoň by si viděla kde bydlela.",, Ráda se tam podívam. " usmála jsem se něj. Je to divný, ale prošel si hodně ošklivými věcmi a nejspíš jich ještě dost bude.,, No nic, dám si kávu a půjdeme. "

Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce) Kde žijí příběhy. Začni objevovat