,,Kde je pětka?" zeptal se Luther když k nám přišel zpět. ,,Hele dostal nějakou adresu,ale vůbec nevím jakou." řekla jsem . ,,Nebudeme na něj čekat. Koncert začíná za půl hodiny. " řekl Luther vážně . ,,Fajn ,jak zní plán ?",,Noo,no asi bychom měli ... Vyrazíme do divadla ikaros." odpověděl Luther Diegovy ,ale s Lutherovou odpovědí nebyl Diego spokojený . ,,To je místo,ne plán. Co ,víc toho nemáš?Hele chceš bejt jednička ,fájn. Ale zařiď abychom se na něčem dohodli ,zrovna teď si každej dělá co chce.",,Pravda..Potřebujem plán." dořekl luther . ,,K zemi!" zakřičel. Nějací troubové..beztak z komise na nás začali střílet . Schovala jsem se za nejbližší stolík. ,,Možná přišli na tu kenyho oslavu." zakřičel klaus ,co si zrovna vycpával uši . Ostatní byli schovaní to dvojicích,já byla jediná sama . Skvělí...o to to pro mě bude těžčí. ,,né určitě si přišli pro nás. řekl luther. Diego po nich hodil nože. Já sem se taky zapojila a začala vrhat koule schopností. Nevím jestli jsem se trefila,ale když jedna z koulí dopadla zapla disco. Ostatní po nich začali taky vrhat koule . Oni jen jednu,já několik naráz . 3 z protivníku odpadli hned ,3 po chvíli. K tomu Diego se strefil do dvouch a Luther taky. ,,Za mnou!" zařval Luther. Já pohotově schopností vytrhla kus podlahy a nechala jsem ho levitovat vedle nác,aby nás chránil. Proskočili jsme kuželkama a vyběhli zadním vchodem . Doběhli jsme až do divadla. V tom jsme se zastavili . Alison chtěla jít za Vanyou ,nejdřív jí to LUther vůbec nechtěl dovolit ,ale potom povolil . Šla sama. ,,Udělal si z naší sestry návnadu." řekl Diego. ,,JE to potom větší šance na zneškodnění vanyi. Potom nám poděkuje." řekl Luther . ,,Tak plán zní jak?" zeptal se klaus . ,,Takže ty s POlly zůstanete tady." poručil Luther. ,,CO?!" ,,Budete hlídka." poručil znova . ,,Jaká hlídka?" zeptala sem se ho ještě předtím než odešli . ,,Seš si jistej?Polly je silná,mohla by dost pomoct." uslysěla jsem diega šeptat tohle Lutherovy . ,,Je to ještě dítě. Kdyby se to náhodou pokazilo ještě dřív než by umřeli ostatní ,ať neumře jako jedna z prvních." řekl Luther. Jakmile zašli za roh a už nebyli vidět,dodala jsem . ,, Stejně tam půjdeme . A je to jedno co si luther říká."
Ozvala se rána ,výstřely. Klaus šel na sváču ,v nejvhodnější chvíli . Já jsem obešla pódium a bokem se proplížila za sedačky. To je vanya? Byla hrozně bílá. Uviděla jsem ostatní. i pětku. Klaus..najednou byl taky v sálu s námi a začali mu svítit ruce a ukázal se duch. To je ben? Chapadly rozthal většinu těch co po nás stříleli . Pak už jsem vztala . Nemusela jsem se bát,všichni z ostřelovačů byli zneškodnění. Vanya zářila čím dál tím víc . ,,Obklíčíme ji jasný?Ze všech stran. " poručil Luther. ,,Jeden pronikne k ní ,jiná šance není." řekl pětka. ,,Všichni pro?" zeptal se pro jistotu. ,,Neměla bych se k ní dostal já? Jen schopností ,hodit po ní něco nebo tak ." ,,Ne polly,šetři si síly. Použij sílu až v případu nouze,až uznáš za vhodné. " odpověděl my. Já měla jít ,a taky šla s klausem a pětkou ze předu . Hudba byla pořád hlasitější a Vanya víc zářila. ,,TÉĎ!" zařval Luther. Všichni jsme po ní vyběhli . Vanya švihla šmitcem a v tu chvíli nás v podstatě všechny chytla do sítí. ze mě,i z ostatních k ní zářili propojené zářící paprsky. Sály z nás energii. I když sem si energii šetřila ,použít ji sem nemohla. měla sem málo energie. Díky vanye sem jí měla tak málo ,že schopnost sem prostě nemohla použít ani kdybych se snažila sebevíc. alison..alison! Stála za vanyou a držela jí pistol u hlavy. Už jsem byla skoro v beznaději ,ale alison vanye střelila kulku vedle hlavy . Vanyu to vyrušilo . Po asi dvou sekundách z Vanyi vyzářil paprsek ,rovnou do měsíce . Já s kluky ležela na zemi . Vanya omdlela a já k ní přiběhla. ,,Je živá?" zeptal se Luther alison ,která měřila tep. Přikývla. ,,To znamená ,že jsme zachránili svět.?" zeptala jsem se s úsměvem . ,,Lidi..vidíte taky ten velkej měsiční kámen ?" zeptal se klaus. ,,To je zlý." řekl Diego. ,,Co teď ?" zeptala jsem se rozpačitě . ,,Zavíráme krám,tolik k záchraně světa." řekl KLaus smutně. ,,Kéž by nás teď viděl redinald..akademie umbrella ,totálně selhala." řekl Diego a mě se zase nahrnuly slzy do očí..Jak to že ostatní jsou úplně v pohodě?Jsem hold citlivka no. ,,Já nás dostanu pryč.Ale musíte mi věřit." ,,NÉ.",,na to Zapomeň.",,To by nedopadlo dobře." řekli kluci. ,,JÁ mu věřím." řekla jsem a přistoupila k pětkovy. ,,Už nejednou si mi zachránil život,to je dobrej důvod,proč ti věřit." řekla jsem mu upřímně. ,,Noták lidi!Použiju schopnost,ale tentokrát vás vezmu sebou. Nebo se smiřte s osudem za necelou minutu.|" řekl pětka . ,,To jde?" zeptal se ho pochybně Diego. ,,Nevím ,nezkoušel jsem to." ,,Co nejhoršího by se mohlo stát?" zeptal se diego. ,,Skončíš jako já,osmapadesátiletej chlap v těle malýho kluka ." ,,TO ujde,jsem pro." najednou všichni souhlasili . ,,Výborně.Luthere,vem Vanyu!" rozkázal pětka a luther si ji vzal do náručí. ,,To sebou chceš vzít bombu?" zeptal se. ,,Apokalypsa je nevyhnutelná. A vanya ji vyvolá vždycky ,leda bychom ji přivedli k rozumu . " dořekl pětka. Všichni jsme se chytli za ruce. a pětka začal. Nad námy se otevřel časový portál. Zvětšoval se. Všichni jen doufali . Bylo to pořádný drama. ,,Držte se!bude to dost divoký!"
ČTEŠ
Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce)
FanfictionJednoho dne neznámá dívka zaklepala na dveře akademie. Zjistilo se, že je to nová sestra, ale jakto že je tak mladá? Svoje schopnosti se naučila používat během dvou měsíců, potom ale otec Hargreeves zemřel a objevil se bratr který před časem zmizel...