4.

1.3K 68 8
                                    

,, Tak ukaž mi to, co jsi udělala včera před Loutherem. ",, Co přesně?" na stole byly opět 3 sklenice.,, Celé vystoupení. " tentokrát jsem měla větší obecenstvo. Luther, opičák, Vanya která se včera vůbec neobjevila a hlavně, otec. Luther mi řekl že s ní se většina rodiny nebaví právě kvůli knize , která mě dovedla k mojí rodině .

Natáhla jsem ruce před sebe a zavřela jsem oči. Živě jsem si představila, jak daleko jsou předměty a co s nimi chci udělat. Začala jsem vnímat energii , která z nich šla . Víte co je sranda ? Svět je vlastně jedna velká elektrická koule , plná různých energií a většinu z nich můžu ovládat . Až na tu z živých bytostí , můžu ovládat jen to co vidím pořádně ať je to jakákoliv věc , akorát u živých bytostí to je problém , nevím na co se u nich soustředit , protože každý je jiný ... Musím na to někdy přijít protože by se to mohlo i hodit .

Dala jsem ruce k tělo a zopakovala jsem svoje "vystoupení".,, Působivé to je, to ano ale jsi moc pomalá, ale příliš pomalá . Takhle bys nikoho nedostala,Tohle divadlo okolo je hrozně pomalé, potřebovalo to rychlou reakci!" řekl.,, Pogo, sklo na jednu hromádku. Zkus ho všechno co nejrychleji roztavit." povedlo se mi to roztavit.,, Dobře... "pokýval hlavou otec.,, Večer budeme víc trénovat. Vanyo s Lutherem, jděte s Polly na skládku a vemte všechno, s čím by se dalo pracovat. Petky, konzervy, nábytek.. Ten radši nějaký menší pro začátek . Klidně i kusy plechu. Prostě jakýkoliv materiál. Večer v 18.00 ať tu ty věci jsou. Jděte. " nasedli jsme do auta, Louther řídil. Skládka byla zavřená, vchod převázán velkým řetězem a zámkem.,, Co teď?" zeptala se Vanya.,, Polly to zkusí roztavit, že? " řekl Luther. Přikývla jsem a zahleděla jsem se na zámek, který se roztavil. Pak jsme řetěz jen oddělali rukama.,, Dobrý. " řekla Vanya s úsměvem. ,,Divím se že jsi šla , už otci v podstatě nepatříš a vůbec jsi nemusela přijít . Ale jsi hodná že jsi přišla ." ,,Hele Polly , mně bylo celkem jedno jestli mě otec potřebuje nebo ne , já se chci seznámit s tebou . Aspoň malinko ."

Luther strčil do brány a ta se otevřela. my jsme uviděli hromady smetí... Nečekaný.
,, Myslím že budeš potřebovat spíš něco tvrdýho. Spíš kovy, dřevo, sklo.. plast pro tebe bude moc lehkej." řekl a všichni jsme se rozešli po skládce.

,, Tohle by se mohlo hodit." řekla jsem si jen tak pro sebe, když jsem uviděla kus plechu. Odtáhla jsem ho. Pod ním se objevili pytle smetí, z jednoho vylezla krysa. Skočila přímo na mě. Lekla jsem se, zavřela jsem oči a ruku jsem dala před sebe jako zábranu. V hlavě jsme si představila jak vybuchla. Uslyšela jsem krátké zapísknutí. Otevřela jsem oči, koukla jsem se na svou ruku. Byla celá od krve. Od krysí krve. Takže stačí když si to jen představím... Na malá zvířátka to asi taky funguje .

O asi hodinu později jsme se sešli u auta s materiálem.,, Ježíš co se ti stalo? " řekla Vanya.,, Skočila po mně krysa a trochu... Vybuchla."

Doma
Vešli jsme do akademie s několika taškami, ve kterých bylo smetí.,, Co se jí stalo? ",, Vybuchla krysa." odpověděl Luther.,, Jo dobře... Takže už umíš použít schopnosti rychle a fungují ti i na živé tvory?" odpověděl otec s úplně seriózním výrazem, ale v jeho očích se blískla radost.,, No... A zabíjí to." řekla jsem rozpustila jsem si vlasy z culíku. Některé prameny byli slepené krví.,, Můžu se prosím ještě před tréninkem Rychle osprchovat? Ta krev je nechutná... A smrdí.",, Můžeš, ale měla by sis na krev zvykat. Máš ještě půl hodiny do začátku tréninku a to že tvoje schopnost zabíjí je zcela v pořádku , taky si na to zvykej. " to se mu lehko řekne , parchantovy . Jen doufám že neumí číst myšlenky , jinak bych neměla čas pro sebe vůbec a místo něj jen intenzivní trénink .

Umyla jsme se, vzala jsem si čisté oblečení a šla jsem do kuchyně.,, O minutu pozdě. +15 minut tréninku. " jen jsem na něj vykulila oči, ale   nechala jsem to plavat.,, Jdeme. " vyšli jsme na zahradu, kde byli nachystané materiály co jsme nasbírali.,, Jako první zkus roztavit tu plastovou Mísu. " když jsem to splnila, a to docela rychle jeho rozkaz, hned vydal další.,, Teď z toho kusu plastu udělej zase misku, ale ve tvaru čtverce." roztavený plast jsem zvedla pohledem, zavřela jsem oči a představila jsem si tu misku. Oči jsem otevřela a přede mnou levitovala čtvercová miska.,, 7,95 sekund... Dneska to dopracujeme na 1,8." a skutečně se nám to povedlo. Ale až v 20.15... Dalších 15 minut navíc jsem to dopracovala na 1,43. Potom jsem usla hrozně rychle, nezdá se to , ale  hrozně to vyčerpává .

Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce) Kde žijí příběhy. Začni objevovat