27.

364 22 1
                                    

,,Hele , ten kufřík!" Řekl z ničeho nic pětka junior . ,,Nedostaneš se k němu v čas ." ,,Mám jedinou šanci , musím !" Řekl , tentokrát šeptem junior . ,,Ne ! 7. Fáze ... počkej ..." řekla jsem , ale junior už se blížil k seniorovy . Teleportoval se, ale senior taky . ,,Kurva !" Vyjelo ze mě . Prohodili se , senior byl přímo přede mnou a junior u plotu . ,,Špatnej nápad !" Řekl senior . Já seniorovy ohla schopností trubku brokovnice na dvakrát , takže i kdyby vystřelil tak by mu to nešlo. ,,Dost,oba! Jsme jedna rodina , musíme stát při sobě ." Vykřikla jsem . ,,mám to udělat já ?" Zeptal se junior seniora . ,,Posluš si ." Řekl senior a já nechápavě koukala . Pak jsem pochopila , když se junior teleportoval za mě a chytl mě pod krkem . V tu chvilku jsem si na něco vzpomněla ...'kdybych ti chtěl nedej bože něco udělat , hoď po mě něco nebo ...nebo zkus ovládnout krev .',pětkova slova . Koukla jsem se na jeho ruku , uviděla jsem kde jsou žíli . Představila jsem si, jak se krev v žilách zpomalila . Pětka ruku okamžitě uvolnil a přitáhl si jí k sobě . ,,Co to bylo?!" Řekl potichu junior . Takže teď vím že to funguje i na lidi , ale musím vidět žíli nebo něco ..Otočila jsem se .,,Promiň , sebeobrana ." Řekla jsem zbrkle . ,,Tak kde jsme to skončili?" Řekl senior . Pak se zase začali přemisťovat , rychle za sebou . Nestíhala jsem je sledovat, v jednu chvilku se prali tak, za sekundu jinde . ,,Přestaňte!" Křikla jsem a rychle se otáčela za zábleskama . Najednou byli dva , každý na jiné straně . Honem jsem se sklonila k zemi a viděla jsem pětku juniora jak kopl, kdybych se nesklonila tak mě přímo do hlavy , ale takhle jen do vzduchu . ,,Sakra pětko !" Zařvala jsem . Jsou nesnesitelní! Jen doufám že jim za chvilku dojde energie a nebudou moct , protože se chovají jako malý děcka ... co se chcou navzájem zabít ....nebo aspoň juniorovy , u seniora by to byl asi větší problém. ,,Už ses utahal? ",,Nikdy v životě mi nebylo líp!" Odpověděl junior seniorovy . Junior teď měl všechny vlasy propocený . ,,Už se uklidněte !" Zařvala jsem na ně . ,,Sklapni děcko !" Zařvali jednohlasně na odpověď a vběhli si zas do vlasů . Udělali časovou trhlinu co se hned zavřela . ,,Tak a dost! Teď budete poslouchat vy mě , jasný ?! Umím ovládat krev , takže vám můžu ublížit když se naseru!" Zakřičela jsem po nich . ,,zabij ho!" ,,Né jeho!" Křičeli po mně . ,,Makej!",,ne Polly jeho!" ,,zabij ho, na co čekáš?!" ,,Zabij hoo!" Začali se překřikovat . Přelítala jsem z jednoho na druhého , pak jsem se zakoukala na juniora . ,,Promiň mi to ." Řekla jsem a natáhla k němu ruku . ,,Ne Polly nedělej to!" Zakřičel. Já udělala ten nejsmutnější výraz co jsem dokázala , div jsem nezačala brečet jak jsem věřila vlastní přetvářce . A to jen aby uvěřil . Ne kdepak, nikdy bych mu nic vážnýho neudělala . V představách jsem se soustředila na strom za ním , z kterého jsem odložila velkou větev . Divím se že to neudělalo žádný zvuk . Schopností jsem jí bouchla seniora po hlavě . Tam se vypl do bezvědomí. ,,Tak a teď je řada na tobě ! Pětko makej , otevři portál!" Poručila jsem mu . Honem jsem utíkala pro kufřík . Když jsem se vrátila na svoje místo , položila jsem ho vedle sebe na zem . ,,Jo jasně ." Řekl junior , rozhlídl se okolo ale potom už konečně portál začal otevírat . ,,Ani na to nemysli!" Zařvala jsem po seniorovy , dala jsem před sebe ruku připravená ho zastavit , protože se natahoval pro kufřík . ,,Skoč do toho portálu troubo!" Zařval po něm junior . Upírala jsem zrak na seniora ale pak jsem si všimla nějaké záře . Vycházela z mé ruky a byla modrá ... asi moc adrenalinu . Předtím se mi to zatím nestalo . ,,Jak chceš , ale chci číslo ! Nehodlám skončit jako poďobanej puberťák!" Zařval po nás senior , který se mezitím zvedl ze země . ,,Postav se k portálu a povím ti to, dělej !" Zařval po něm junior . ,,Běž!" Dodal . Senior šel malinkými kroky k portálu . ,,Blíž.",,teď už jsem dost blízko , chci to číslo ." ,, Byl to překlep.",,překlep?!",,o důkazu existence , počtu limitních ciklů , rovinných mnohočlenných rektorových polí s fixním stupněm jsme špatně umístili desetinnou čárku . Napsali jsme 5,7 ale mělo to bejt 0,57." ,,Doprdele . Já věděl že to je nějaký divný . Tak Jo. Rozloučíme se." Řekl senior . ,,Sbohem ." Řekla jsem zároveň s juniorem. ,,skoč!" Řekl pětka. Potom někdo hodil hasák , myslím že Klaus . Kdybych byla vyšší , trefil by mě . Naštěstí jsem nižší jak pětka junior , takže nademnou jen přeletěl . Ohlídla jsem se po něm . ,,Doprdele ." Vykřikla jsem , když jsem se otočila zpátky . Senior se vrhl po kufříku a přetahoval se o něj s juniorem . Musel být rychlý , přísahám že jsem se otočila maximálně na dvě sekundy . ,,Portál je menší !" Zařvala jsem a rozběhla jsem se na seniora ,kterého jsem ramenem odždouchla do portálu . Bohužel is kufříkem . ,,Kurvá!" Zařvala jsem dopadla na zem a všechno mi došlo . ,,Kufřík je v prdeli ." Řekla jsem a pětka mi pomohl vstát na nohy . ,,Hele , máme ho." ,,Fakt ?" Zeptala jsem se s nadějí v hlase . ,,Jo , ale jen půlku ." Řekl a ukázal na něj . ,,Mě snad klepne ." Řekla jsme zklamaně . ,,Mě taky...ale jeden úspěch to má , pořad existuju . Ale i tak jsme v prdeli ." Řekl pětka a opět začal chodit dokola . ,,Polly, už je tady!" Zařval pětka a odběhl k plotu . Pod nohy si dal kufřík ve kterém měl senior zbraň . Já si stoupla vedle něj . Byla jsem moc nízká a on taky viděl špatně , tak jsem použila schopnost a trochu nás nadzvedla , abychom dobře viděli . ,,dík ." ,,Táta , vidím ho.." ,,Blbej Diego !" Zanadával si pětka . Potom jsem Diega uviděla taky ... běžel za tátou a schodil ho na zem . Táta to ale nebyl ... Byl slyšel výstřel a všichni se rozutekli. ,,A je po něm ." Řekla jsem a dál pozorovala Diega . Pán mu dal nějaký papír , musel být od táty .

Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce) Kde žijí příběhy. Začni objevovat