2.

449 28 3
                                    

,,dobrý den , co si přejete?" Zeptala se mě barmanka . Byla to holčina černé pleti,docela mladá  . ,,Byt. Prosím zavolala by ste mi vedoucí?" Zeptala jsem se s úsměvem . ,, Já jsem vedoucí." Odpověděla mi a taky se usmála . ,,Máte u sebe nějaké peníze ? Jako zálohu na první  nájem.Pojďte za mnou." Řekla a šla k východu .
Zamkla a vydala se k bytovce,která byla hned naproti baru . ,,Nemusela jste kvůli mě zavírat ." Řekla jsem když jsme vešli dovnitř . ,,To je v pořádku , stejně teď ráno nikdo nechodí . " řekla . Vystoupali jsme schody a ona odemkla dveře do bytu . ,,Jaké máte příjmy?" Zeptala se mě . ,,No momentálně žádné ...." teď musím vymyslet úplně cokoliv . ,,Rodiče mě vyhodili z domu a hned potom ... umřeli . Byli jsme chudí a tohle jsou jejich celoživotní úspory ." Řekla jsem rozpačitě doslova první věc co mě napadla . Holčina se na mě udiveně koukla a pousmála se . ,,Tak to mě mrzí." ,,Nemusí." Řekla jsem a nervózně se zasmála . Teď je otázka , jestli mi to sežere nebo ne . ,,Takže ani práci nemáš ? Budeme si tykat ." Řekla s úsměvem . ,, Ne nemám ... přišla jsem do Dallasu včera takže teprve nějakou hledám . V podstatě začínám od začátku." Teď se na mě usmála se spokojeným výrazem . ,,Ty jsi anděl z nebe .. potřebuju zaměstnance do baru . Vždycky bys dostala jen půlku platu ta druhá by totiž šla rovnou na nájem , takže bys nemusela vyřizovat složenky a vůbec . Bereš? Budu potřebovat nějaké osobní dokumenty." ,, Beru . A pak kdo je tady čí anděl . Ehm... svoje dokumenty jsem nejspíš nechala v našem minulém bytě takže jsem je ztratila . " řekla jsem . ,,Hele prozatím to nevadí , jestli si pamatuješ kdy si se narodila a vůbec tak to tam doplň . Ale když budeme prodlužovat smlouvu , chci ty dokumenty." Řekla a podala mi smlouvu na první půlrok .

Tak Jo, jsem na úřadě . Jméno si měnit nebudu , stejně tu není nikdo se stejným . No možná táta ale to nevadí. Kdyžtak řeknu že to je shoda jmen . Paní co mě obsluhovala se na mě divně koukala když jsem doplňovala roky(samozdřejmě jsem tam zadala že jsem starší ) , tak jsem jí řekla že jsem z dětského domova a už jsem chtěla začít vlastní život . Je dobře že každému říkám něco jiného ? No nic , úspěšně jsem doklady doplnila a paní mi věří . Taaakže za nějakou dobu se mám stavit pro pas a občanku . To jsem ale šikovná co? Nicméně byt taky mám , práci taky a to jen za první den co jsem tady byla. Doklady mám vyřízené za první týden a maximálně za měsíc mi je pošlou .

Nová sestra? (the umbrella academy fanfikce) Kde žijí příběhy. Začni objevovat