|10| Malikanede Misafir

1.8K 173 214
                                    

╭──╯ . . . . .🍂🐈 . . . . . ╰──╮



Malfoy Malikanesi'nde her şeyin sakin ve normal olduğu bir gün tekrar başlamıştı. Ya da hiçbir şey sakin ve normal değildi, bunun canlı örneği tüm malikane boyunca bağırarak koşuşan Draco Malfoy'du.

Draco "REXY, HER ŞEY HAZIR MI?! ANNE O KURABİYELER YANMAZ DEĞİL Mİ? BABA SENİN İŞİN YOK MU, NEDEN EVDESİN SEN? VE MILKIONE SENİNLE ÇOK ÖNEMLİ BİR İŞİMİZ VAR!" diye bağırırken odaları geziyordu. Hermione'yi koridorda kafasını yana eğmiş kendisine bakar halde bulduğunda tekrar bağırmaya başladı. "BANYO VAKTİ!"

Draco, Hermione'yi kucaklamış kendi odasına götürürken alt kattan Narcissa'nın sesi duyuldu.

"DRACO NEDEN BAĞIRIP DURUYORSUN? SAKİN OL BİRAZ!"

"ANNE ŞU AN SEN DE BAĞIRIYORSUN!"

"BEN SESİMİ DUYURMAK İÇİN BAĞIRIYORUM!"

Malikanenin en üst katından bir ses daha bağırışlara karıştı.

"DUYAN DA EVDE YANGIN OLMUŞ SANACAK!" dedi Lucius.

Ve tam o anda Lucius'un şom ağzı tutmuştu.

Alt katta mutfaktaki Narcissa "DRACO KURABİYELERİN YANIYOR!" diye daha da yüksek sesle bağırdı.

"BUGÜNÜ KAZASIZ ATLATIRSAM SEVİNECEĞİM!" diye bağırarak isyan etti Draco. Ardından annesine seslendi. "ANNE KURABİYE İŞİNİ SANA BIRAKIYORUM, BEN MİLKİONE'U YIKAMALIYIM."

Narcissa'nın ses çıkarmayaşı üzerine, Draco kendisinin isteğini kabul ettiğini anladı ve odasının kapısını ardından kapattı.

"Eee- Banyo vakti?"

"Miyav."

Hermione, Draco'nun bu kadar telaşlı olmasına şaşırmıştı. Altı üstü arkadaşı Astoria Greengrass geliyordu, telaş yapacak ne vardı ki bunda?

Hermione, Draco'nun kendisini banyoya çağırması ile düşüncelerinden ayrıldı. Malikaneye gelişinden beri, birkaç kere daha Draco kendisine banyo yaptırmıştı. Hermione bu durumdan nefret ediyordu, bu yüzden banyo vaktinde Draco'ya hep zorluk çıkarıyordu. Banyoya girdiğinde, Draco'nun küveti suyla doldurduğunu ve eliyle suyu kontrol ettiğini gördü.

"Hadi bakalım!"

Hermione "Hayır, hayır, hayır, hayır, hayır! Hayır demiş miydim? HAYIR!" diye isyan ediyordu içinden.

Draco, Hermione'yi suya soktu ve güzelce tüylerini ıslattı. Hermione'yi sıkıca tuttuğu için kaçamadı. Böylece hızlıca kedilere özel şampuandan biraz aldı ve kabarık tüylü kediyi köpükledi.

Banyo işi bittiğinde Hermione koşarak malikaneden çıktı. Draco ona bahçede dolaşması için izin vermişti çünkü kendisinin yapacak bir sürü işi vardı. Ne de olsa Astoria iki yılın ardından geri dönüyordu.

🍂﹌﹌﹌🐈

Hermione bahçede gün batımının keyfini çıkarırken malikanenin demir kapısının açıldığını duydu. Sakince yürüyerek demir kapıya doğru gitti. Kapıdan içeri; omuzlarına kadar gelen kahverengi saçlı, beyaz elbiseli, beyaz spor ayakkabılı ve elinde üç tane kutu taşıyan bir kız girdi. Malikane kapısı açıldı ve Draco çıktı, koşar adımlarla kıza doğru yürüdü.

Draco "Astoria!" dedi sevinçle ve elindeki kutuları alıp yere koydu, ardından da ona sarıldı.

Astoria "Draco! Seni çok özledim!" diyerek Draco'nun sarılışına karşılık verdi.

Animagus | dramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin