╭──╯ . . . . .🍂🐈 . . . . . ╰──╮
"VAY CANINA HER YER BEMBEYAZ!" diye bağırdı odasındaki pencereden dışarı bakan Draco Malfoy.
Yatakta yatmış Draco Malfoy'u süzen Hermione, dışarıda kar yağdığını sarışın büyücünün bağırışıyla anlamıştı.
Odasının ortasına doğru yürüyen Draco "Çok güzel bir kahvaltı yapıp dışarı çıkmak istiyorum." dedi ve duraksayıp konuşmasına devam etti. "Umarım kediler soğuğa karşı dayanıklıdır." dedi ve sırıtarak Hermione'ye baktı.
Hermione hızla yataktan aşağı atlayıp, Draco'dan hızlı davranarak odadan çıktı.
Draco "Tamam bu biraz trip gibiydi. Kediler trip atabiliyor muymuş? Evet, kedilerin uzaylı olduğuna bir kez daha karar verdim." diye söylenerek Hermione'yi takip etti.
Draco ve Hermione, yemek odasına girdiklerinde Lucius'un masadaki her zaman oturduğu yerinde olduğunu gördüler.
Hermione masanın altına girerken Draco da kendi yerine otururken konuştu "Annem nerede?" dedi.
"Diagon Yolu'na gitti. Birkaç eşyaya ihtiyacı olduğunu söyledi." dedi Lucius tabağındaki yiyecekleri yerken.
Draco kafasıyla anladığını belirten şekilde onayladı ve masadaki sosisten bir tane alıp, tabağa koyup masanın altındaki Hermione'ye uzattı.
Narcissa Malfoy olmadığı zamanlar yemekler çok soğuk geçiyordu. Draco da Lucius da konuşmadan yemeklerini yiyip kalkarlardı hemen. Hermione, Malfoy Malikanesi'nde yaşadığı zaman boyunca bunu çözmüştü. Ancak bugün şanslılardı ki, Narcissa, Diagon Yolu'ndan erken dönmüştü. Yemek odasına girerken yüzünde bir gülümseme vardı ve soğuktan yanakları kızarmıştı.
Narcissa "Ben geldim. İki erkeğim ne yapıyormuş bakalım?" dedi neşeli bir sesle.
Narcissa'nın geldiğini gören, Draco ve Lucius anında canlandı.
Narcissa kendi yerine otururken konuştu "Tabii kızımı da unutmamak lazım." dedi ve masanın altındaki Hermione'ye baktı.
Hermione insan formunda olsaydı tepeden aşağı kızarmış olacağını düşündü ve utançla kafasını eğdi.
"Yoğunluk var mıydı?" diye sordu Lucius.
"Ah, hayır... Kardan dolayı normaldeki gibi kalabalık değildi Diagon Yolu. Yarın Hogwarts öğrencileri Noel için evlerine dönüyorlar bu yüzden onlar için alışveriş yapan aileler vardı."
Draco kendi kendine gülümsedi. Hâlâ bir Hogwarts öğrencisi olsaydı yarın evine
dönecekti. Hogwarts günlerini özlediğini düşündü birden. Aynı anda kendisiyle bu düşünceleri paylaşan birisi vardı ancak o kişinin masanın altındaki bir kedi olduğunu asla öğrenemeyecekti.🍂﹌﹌﹌🐈
Kahvaltıdan sonra Draco odasındaki küçük odaya girdi. Lambayı yaktı ve kitaplığına uzun uzun baktı. En sonunda bir kitabı eline aldı ve berjere oturdu.
Draco'nun, kitaba dalmasını fırsat bilen Hermione ise Lucius'un çalışma odasına gitmişti. Buraya geldiğinden beri aylar geçmişti. Malfoy Ailesi'nden artık şüphelenmiyordu bu yüzden bazen görevde olduğunu bile unutuyordu. Ancak bazen yine de evdeki bir şeyleri araştırırdı.
Hermione, Lucius Malfoy'un masasına sıçradı ve gözlerini masanın üzerinde gezdirdi. Gözü masasının iki farklı köşesinde duran iki fotoğraf çerçevesine takıldı. Birisine yaklaştı ve fotoğrafı inceledi. Malfoy Ailesi'nin bir fotoğrafıydı bu. Narcissa fotoğrafın sağ kısmında, Lucius ise sol kısmındaydı. Ortalarında da Draco duruyordu. Çok resmî bir fotoğraftı. Hermione gözlerini, Draco'nun yüzünde sabitledi. Uzun uzun baktı ona. Sanki iş günleri hariç her gün onunla değilmiş gibi baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Animagus | dramione
FanficII. Büyücülük Savaşı'ndan sonra ortalık sakin ve huzurluydu ancak bu huzurun sonsuza kadar süreceğinden şüphelenen kişiler vardı. Her ne kadar Ölüm Yiyenler korkunç günden sonra kendilerine dair hiçbir işaret vermemiş olsalar bile onları her an tekr...