no hej
-----------------
-Myślę, że wiem gdzie go przetrzymują... Ale jak to prawda to mamy przerąbane, lekko mówiąc-powiedział Stefan-Kiedyś byłem tam na ćwiczeniach wojskowych.
-Mów gdzie-przewróciłam oczami
-Na Syberii-westchnął
-Japierdole...
-Niezbyt mi się widzi akcja ratunkowa na takim zimnie, ja odpadam-powiedział Łukasz, a mini Majk i Mikołaj go poparli
-Tu chodzi o Mateusza!-oburzyła się Marta
-A ty co tak nagle się martwisz?Zakochałaś się w nim czy co?-spytał Mikołaj
-Nie w nim, ale w Blaire!-krzyknęła i szybko zasłoniła ręką usta. Wszyscy wpatrywali się w nią w szoku.
-Cóż za niespodziewany zwrot akcji-skomentował Kamil z szyderczym uśmiechem.
Marta szybko wybiegła z domu. Nie dziwię jej się. Podczas kilkuletniego związku z Mikołajem powiedziała jemu i wszystkim, że czuje coś do dziewczyny.
Wyszłam za nią z domu i zaczęłam jej szukać. Okazało się, że siedziała na polanie niedaleko naszego domu. Szlochała.
-Nie chcę żebyś widziała mnie w takim stanie-zapłakała.
-Skomentowałabym to na różne sposoby, ale dzisiaj odpuszczę mojemu sarkazmowi i pochwalę za to, że wiedziałaś kto idzie.
Zaśmiała się krótko i odpowiedziała
-Masz charakterystyczny chód. Chodzisz w glanach wyjątkowo lekko.-uśmiechnęła się smutno
-Pierwszy raz zdarzyło mi się żeby ktoś zwracał uwagę na to jak chodzę, doceniam.-usiadłam obok niej i objęłam ramieniem-Od kiedy... wiesz...?
-Od naszej pierwszej akcji... Gdy wyszłaś z budynku po Marcysię... Ryzykowałaś życie dla niej i dla nas...-wtuliła się we mnie
-Taa to co zrobiłam było chore. Teraz jestem zimną egoistką... Tak na mnie mówią w ośrodku szkoleniowym.-uśmiechnęłam się- Nie wiem dlaczego się we mnie zakochałaś... Nie powinnaś...
-Wiem... Ale nie mogę się pozbyć tego uczucia... Pokochałam tą chamską sukę jaką jesteś. Wiem, że tego nie odwzajemniasz, ale...-przerwałam jej kładąc kciuk na jej dolnej wardze.
-Oj Marta... Za dużo gadasz-westchnęłam i ją pocałowałam. Położyłam swoją prawą dłoń na jej policzku, a drugą na szyi. Zszokowana odwzajemniła pocałunek i kontynuowała. Gdy zabrakło nam powietrza oderwałyśmy się od siebie i spojrzałyśmy sobie w oczy.
-To nie jest tak, że tego nie odwzajemniam. Kocham cię, ale nie wiem dokładnie w jaki sposób. Tak czy siak mogłybyśmy spróbować.-uśmiechnęłam się-Chociaż od razu ci współczuję, bo życie z taką chamską suką jest ciężkie. Spytaj Kamila.
------------------------------------------------------
Tak wiem. To co zrobiłam było niespodziewane i nie zdziwię się jak takie dwie, które zaraz to przeczytają, będą do mnie pisać "CO TY ODJEBAŁAŚ". czy coś w tym stylu XDDD
Jak trochę czytających mi przez to ucieknie to szkoda, ale chciałam coś takiego dowalić żeby nudno nie było hehehe
Paula i Wera- przepraszam XDDDDDDD
CZYTASZ
Mafia || Ekipa
Teen FictionPo zabiciu Maksa wszystko się unormowało. Blaire dołączyła do ekipy i bierze udział w nagrywkach. Został tylko jeden problem- rozdwojenie jaźni Krzycha, które może być niebezpieczne dla wszystkich... Na dodatek ktoś ze środka ekipy zdradził 2 część...