***
-Jesteś słaba. Postaw się lękom-rosły facet pociągnął mnie za włosy na co jęknęłam z bólu
-Nie dam rady-powiedziałam, a on uderzył mnie w twarz
***
-I co laleczko? Dalej będziesz płakać?-spytał wchodząc do pomieszczenia. Spojrzałam na niego groźnie i nie ruszyłam się nawet o centymetr.-Biedna Blaire złamana przez jakiś dwóch chłopaków.
Rzuciłam się na niego i przygwoździłam do ściany. Uderzyłam go z całej siły w podbrzusze na co zwinął się z bólu. Pochyliłam się nad nim i zaczęłam okładać po twarzy.
-Nie radzę ci mnie wkurwiać, bo przepłacisz za to życiem-warknęłam mu do ucha, a on się uśmiechnął.
***
-Porażka. Jesteś do niczego... Złamali cię na dobre-mówił facet stojący obok Stefana. Stałam wyprostowana i patrzyłam się bezuczuciowo w punkt na ścianie.
-Jak to jest zostać zgwałconą przez faceta, który ci się podobał? Pastwił się nad tobą miesiąc, a na koniec osoba, którą kochałaś cię uderzyła. Dawna Blaire nie dopuściłaby do siebie jakiegokolwiek uczucia.
Już o niczym nie myślałam
Stałam się robotem...
***
-Zabij go. Nic ci nie zrobił... Po prostu to zrób-Axel nie wiedział co siedzi w mojej głowie. Myślał, że tego nie zrobię.
Bardzo się pomylił
***
-Blaire? Mogę?-spytał Stefan pukając do pomieszczenia w którym aktualnie wiązałam buty
-Tak-powiedziałam obojętnie
-Axel mówi że jesteś na dobrej drodze do zostania zabójczynią... Wiesz co to oznacza...
-Chce mnie wysłać do Rosji, bo się boi że go zabiję-odpowiedziałam bez uczuć
-Nie wykluczone. Przerwij szkolenie.-powiedział
-Nie. Stanę się zabójczynią i go zniszczę-wstałam z łóżka i wyszłam z pomieszczenia
***
-Jesteś wystarczająco silna, koniec szkolenia...
-----------------------------
tak dużo osób czekało xD wybaczcie że taki krótki, ale no
xD
CZYTASZ
Mafia || Ekipa
Teen FictionPo zabiciu Maksa wszystko się unormowało. Blaire dołączyła do ekipy i bierze udział w nagrywkach. Został tylko jeden problem- rozdwojenie jaźni Krzycha, które może być niebezpieczne dla wszystkich... Na dodatek ktoś ze środka ekipy zdradził 2 część...