- Sel niezależnie jaką choinkę wybierz i tak będzie piękna- już od godziny szukamy choinki, specjalne wstaliśmy o 7 rano aby dostać najładniejszą i teraz mamy do wyboru dwie a ja nie wiem którą wziąć.
- którą bierzcie? - zapytał sprzedawca sam pewnie chciał by wrócić do domu.
- tą. Jest idealna- sprzedawca zapakował ją w siatkę i podał ja Willowi. Gdy weszliśmy do domu postawiliśmy choinkę w honorowym miejscu.
- o już jesteście. Selena poduszki i kołdry zaniosłam do twojego pokoju. Ilu twoich znajomych przyjdzie? -
- pięciu reszta zrezygnowała .Przyjdzie tylko Harry, Niall, Justin, Luke i Ross więc mogą spać ze mną- Will przyniósł ozdoby z piwnicy i zaczęliśmy stroić. Małżeństwo pracuje w kuchni a ja kończę stroić. Przerywa dzwonek do drzwi.
-o Harry wejdź-wypuściłam chłopaka a on pocałował moje usta.
- Lubie się z tobą witać. Gdzie położyć prezenty i moją torbę? -
- torbę do mojego pokoju bo śpimy razem z chłopakami a prezenty przy kanapie tam gdzie reszta. - szybko wszysko pozanosił i wrócił do mnie. Stałam na drabinie próbując włożyć gwiazdę.
- może ja to zrobię? - zaproponował na co nie chętnie się zgodziłam. Loczek stanął na palcach i bez wysiłku zawiesił gwiazdę. Poukładaliśmy prezenty i włączyliśmy radio. Leciało " Last Christmas" Ari. Harry objął mnie ramieniem a ja położyłam głowę na jego torsie, znów dźwięk dzwonka przerwał spokój. Pociągnęłam chłopaka za rękę i z załączonymi dłońmi otworzyłam dzrzwi Justinowi.
- hej mała. Zdążyłem na strojenie?-zapytał
- nie zdążyłeś-odpowiedział za mnie Harry obejmując w talii.
- wejdź i położ prezenty pod choinką a torbę zanieś do pokoju. - poszedł na górę
- już go nie lubię- Harry wyglądał jakby miał kogoś zabić. Dotknęłam jego policzka a on wtulił się w moją dłoń.
- jesteś uroczy jak jesteś zazdrosny. - spojrzał na mnie zdziwiony
- mam o co być zazdrosny. To twój były a ty jesteś moja - jego słowa mnie zdziwiły
- nie jestem twoja a ty nie jesteś mój-
- w takim razie bądź. Proszę bądź moja-patrzył mi w oczy
- Będę twoja Harry będę- złożył delikatny pocałunek na moich ustach który był pełen uczuć.
CZYTASZ
Love Me .// hs
Fanfiction- Ty musisz być tą dziewczyną o ktorej mówił nam Malik- odezwał się brunet z burząloków na głowie - Kim wy jesteście? -zapytałam gdy weszli do domu - Twoim największym koszmarem- odpowiedział mi blondyn