Reszta lutego jak i połowa marca były beznadziejne. Ciągłe sesję, nowa kolekcja i wiele innych rzeczy zablokowały mi wolny czas. Wychodziłam z domu o 7 rano a wracałam w środku nocy. Uzgodniłam z Rossem że na trzy lata moich studiów nadal będę ambasadorem DVF ale w Anglii. Chris załatwił mi staż w angielskim "Vouge " więc nie będę musiała składać podań o straż. Dziś mam dzień wolny ale zabrałam ze sobą cały plik projektów i musze wybrać top5 które będą promować nową kolekcję. Poukaładałam wszystkie szkice dokoła siebie i usiadłam na krześle. Obkręcałam się wokół własnej osi i zamknęłam oczy. Za niecałe pięć miesięcy będę w Londynie, okazało się że muszę być tam na początku wakacji. Gdy Harry się o tym dowiedział wpadł w szał i mnie uderzył. Od dwóch tygodni nie mam z nim kontaktu tylko z Niallem wymieniam kilka sms i jestem poinformowana co dzieje się u chłopców. Przeglądałam szkice nie mogąc zdecydować się który wybrać. Zrobiłam wyliczankę i w ten sposób mam pięć projektów na kampanie promująca.
- Selena- usłyszałam krzyk Nicki więc wyszłam z pokoju i zeszłam na taras.
- tak?- zapytałam gdy stałam obok niej. Ona i Will jedyni wiedzą co zrobił Harry dlatego namawiają mnie do zerwania z nim.
-usiądź z nami a nie że albo jesteś w pracy bądź zaszywarz się w swoim pokoju. -usiadłam na leżaku
-więc mamy dla ciebie dobrą wiadomość. - spojrzałam na nich- spodziewamy się dziecka- dzieckodzieckodziecko
Już nie będą cię potrzebować
Zostaniesz nikim- to świetnie. O mój Boże tak się ciesze, będę mieć siostrę albo brata-przytuliłam ich.
- i chcielibyśmy abyś pomogła nam uporządkować dom tak aby był bezpieczny dla dziecka. Trzeba wymienić niebezpieczne rzeczy i wyremontować czwarty pokój gościnny. - pokiwałam głową
- a teraz ja wrócę do siebie bo musze załatwić jeszcze kilka spraw - podbiegłam do pokoju, wzięłam telefon i wybrałam numer loczka.
- Selena? - zapytał
- chciałam dowiedzieć się co u mojego chłopaka - powiedziałam oschle. On nie zadaje sobie sprawy jak rani.
- spotykamy jutro w parku tam gdzie byłem z Nessa i Amber. - rozłączył się nie pozwalając nic powiedzieć.
CZYTASZ
Love Me .// hs
Fanfiction- Ty musisz być tą dziewczyną o ktorej mówił nam Malik- odezwał się brunet z burząloków na głowie - Kim wy jesteście? -zapytałam gdy weszli do domu - Twoim największym koszmarem- odpowiedział mi blondyn