Rozdział 43

1.4K 78 1
                                    

Selena

- Wszystkiego najlepszego kochanie - urządziłam razem z chłopakami imprezę urodzinową dla Harrego. Przytuliłam zaskoczonego bruneta i pocałowałam go w policzek.

- Dziękuję kochanie jesteś najlepsza-

- a teraz prezenty i ciasto- pociągnęłam go za rękę do stołu wypełnionego jedzeniem.  Zaprosiłam wielu jego kolegów i koleżanek, urządziłam to w  klubie.  Wszyscy składali mu życzenia, nie byłam zadowolona z tych wszystkich ździrowatych dziewczyn ale siedziałam cicho. O północy na salę wjechał trzy metrowy tort z liczbami "22"  dookoła niego. Nakręciłam filmik wrzucając go na Instagrama. Całą rzecz skoczyliśmy o 2.30  bo o 3.00 zamykają klub. Zabraliśmy prezenty do auta i zawieźliśmy je do domu Hazzy. 

- to była impreza.  Jeszcze raz dziękuję aniele - ucałowł moje usta.

- idziemy spać jestem zmęczona a jednym z twoich prezentów jest wstęp wolny do parku rozrywki który pewnie z którego szybko skorzystasz.  Więc Dobranoc- wtuliłam się w poduszkę i zasnełam. - wtawaj jedziemy na tydzień na Hawaje- mój chłopak jak pięciolatek  skakał po łóżku.

- o której samolot? - zapytałam cicho

- o 23.00 a mamy 6.45  wiec wstajemy śniadanie na stole i jedziesz się pakować- usiadł obok mnie i szeroko się uśmiechnął

- no ale ja mam prace i na ten tydzień mam jedną sesję z modelkami -

- kiedy ją masz? -

- dziś o 11 i to potrwa do 13- przetarłam oczy

- ale zdążysz się spakować i wziąść urlop? -

- no dobra,  zdążę wszystko załatwić- pocałowałam jego czoło i poszłam na śniadanie.  Sesja minęła bez żadnych problemów wiec w domu byłam godzinę przed czasem.

- William jadę z Harrym na Hawaje bo to jego prezent urodzinowy. Mogę jechać? -

-  kruszynko usiądź prosze- wskazał miejsce naprzeciwko siebie. Usiadłam

- kochasz Harrego tak jak kochałaś Justina? - ale.... no właśnie teraz odpowiem sobe sama zanim odpowiem mu. Harry zmienił mój świat i w małym stopniu pomógł mi zapomnieć no Justinie ale on mimo iż nie jesteśmy razem on nadal jest w moim życiu. Selena nie okłamój się kochasz Justina. Zamknij się rozumie bardziej wiem że kocha Harrego.

- Kocham Harrego ale Justin nadal jest moim przyjacielem.  Więc jadę z Harrym na Hawaje i koniec kropka- uśmiech zagościł na twarzy Willa

- w takim razie leć-pocałowałam jego policzek i podbiegłam się pakować.

Love Me .// hsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz