Rozdział 44

1.4K 74 0
                                    

Hawaje. Hawaje to najlepszy sposób na spędzenie czasu z Harrym.  Chłopak nie odstępuje mnie na krok gdyż twierdzi że każdy chłopak się za mną ogląda. Na tej pięknej wyspie jesteśmy już  cztery dni a w sobotę mamy wieczorny lot do domu.

- no proszę chodźmy na tą wieczorną zabawę na plaży- chłopak od godziny prosi abyśmy poszli na zabawę. Według niego po całym dniu chodzenia po Honolulu aby jeszcze bardziej na bawić się bólu nóg można iść na zabawę.  Jęknełam zirytowana.

- co będę z tego miała? - zapytałam

- relaks i hawajskie drinki- zaśmiałam się

- to ty idź sam a ja do ciebie później dołączę- pokręcił przecząco głową

- ale aniołku no proszę.- zakryłam twarz poduszką.

- no dobrze.  Ale za to idziesz ze mną na imprezę urodzinową Justina- zabił mnie wzrokiem ale nic nie odpowiedział.

- szykuj się i nie ubieraj nic......mm.... wyzywajacego- zaśmiałam się.  Podeszłam do walizki i zaczęłam poszukiwania idealnych ubrań.  Po całym szykowaniu się byłam gotowa. Zeszłam na parter hotelu rozglądając się za Harrym.  Chłopak rozmawiał z  wysoką blondynką.  Nie zauważona podeszłam do nich i                      przypadkowo wywracając tace z napojami na blondynkę.

- omg co pan zrobił? Moja sukienka- dziewczyna z płaczem wróciła do hotelu.

- kochanie powiedz mi tylko że kelner sam się wywrócił- przewróciłam oczami szeroko się uśmiechając

- trochę mu w tym pomogłam-pocałował mnie w czoło i podał mi koktajl owocowy z wódką. Usiadłam na krześle barowym, Harry ciągle tańczył z jakimiś dziewczynami a ja zaczęłam wymieniać sms z Niallem i Justinem.

- Mogę panią prosić? - spojrzałam na bruneta z grzywką na lewą stronę i uroczym uśmiechem.

- bardzo chętnie - złapałam jego dłoń i ruszyliśmy na parkiet. Świetnie mi się tańczyło z Mattem nasz taniec przerwał deszcz.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bardzo przepraszam że rozdział dopiero teraz ale miałam lekkie problemy i nie miałam ochoty nic pisać.  Do przyszłego tygodnia postaram się zakończyć Love Me i w połowie lutego zacznę drugą część. Ily ♡

Love Me .// hsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz