Selena
Całowanie z Harrym było normalną rzeczą ale pierwszy raz on mnie oznaczył. To było cudowne uczucie. Gdy podeszliśmy do dwóch sportowych aut wszyscy na nas spojrzeli, ich wzrok spoczął na mojej osobie przez co nie czułam się komfortowe.
- to jest Selena moja dziewczyna - moje serce zabiło szybciej na te dwa słowa. Lecz uznałam że blefuje więc uśmiechnęłam się i stanęłam bliżej niego. Dziewczyny zmierzyły mnie wzrokiem, może iż jestem przyzwyczajona do tego że ktoś na mnie patrzy to teraz zaczęło mnie to denerwować.
- miło Cię poznać - podeszła do mnie czarowłosa dziewczyna. - nie martw się tam tymi szmatami -kiwneła głową w stronę grupki dziewczyn które uważnie mi się przyglądały-ze mną było tak samo a tak w ogóle jestem Jade dziewczyna Louisa- uścisnełam jej dłoń.
- kto się dziś ściga? - zapytałam spoglądając n chłopców którzy robili coś przy samochodzie
- Niall i Zayn - spojrzałam na jej ubiur. O cholera.
- omg skąd masz tą bluzkę,? Cholera to jest Levis- dotknęłam koszulki- Louis prowadzi wytwórnie muzyczną dlatego stać mnie na takie ubrania-uśmiechnęłam się do niej
- może kiedyś wybierzemy się na zakupy? -
- kochanie chodź do nas-usłyszałam głos Hazzy, wzięłam ze sobą Jade i podeszliśmy do grupy. Harry objął mnie w około talii. - wszyscy ci zazdroszczą takiego chłopaka jak ja-wyszeptał i przegryzł płatek mojego ucha.
- wyścig czas zacząć- rozbrzmiał głos i w tym momencie odpalono silniki aut .
CZYTASZ
Love Me .// hs
Fanfiction- Ty musisz być tą dziewczyną o ktorej mówił nam Malik- odezwał się brunet z burząloków na głowie - Kim wy jesteście? -zapytałam gdy weszli do domu - Twoim największym koszmarem- odpowiedział mi blondyn