0.8

110 1 9
                                    


Genç kız çaresiz ve boğazını yırtarcasına çığlık atarken orta yaşlı adam genç kızın altındaki eşofmanı  çıkarmaya çalışıyordu ama tabiki de genç kız, debelenerek adama engel oluyordu.

Orta yaşlı adam, sabrının taştığını hissettiğinde genç kızı omuzlarından tutarak arkasını çevirmiş ve genç kızın yüzü ağaca dönük bir şekilde sertçe ağaca yaslamıştı. Daha sonrasında orta yaşlı adamın eli, genç kızın altındaki eşofmanın iplerine doğru giderken bir anda sertçe geriye çekilmesiyle birlikte neye uğradığını şaşırmış ve yüzüne yediği yumrukla birlikte yere serilmişti.

Genç kız arkasındaki baskının yok olmasıyla birlikte sımsıkı kapattığı gözlerini açmış ve duyduğu yumruk sesleriyle birlikte kendini yere bırakmıştı.

Genç adam, sevdiği kızın üzerindeki adamı sertçe kendine doğru çekip öldüresiye döverken onun arkasından gelen arkadaşları Bora'yı adamın üstünden almış ve Bora'nın dikkatini genç kıza vermesini sağlamışlardı.

Genç adam, genç kızın halini görünce hızla yanına gitmiş ve adamı arkadaşlarına teslim etmişti.

Genç kız endişeli bir şekilde kendisine doğru koşan genç adamı görünce hızla ayağa kalkmış ve dibinde biten genç adama sımsıkı sarılmıştı.

Genç adam, genç kızın ona sarılmasını beklemediği için ilk başta neye uğradığını şaşırsa da sonradan o da genç kıza sıkıca sarılmış ve ona ne kadar çok kızgın olsa da kızgınlığının yerini şimdi endişe aldığında onu koruyamadığını düşünerek her şeyden korumak istercesine göğsüne doğru çekip saçlarından öpmüştü.

Genç kızın sarıldığı beden ve sığındığı göğüs şuanda onun için en güvenli yermiş gibi hissediyor ve gerçekte öyle olduğunu da biliyordu.

Genç adam genç kızın sarsılarak ağladığını farkedince genç kızdan biraz uzaklaşmış ve ellerini genç kızın yanaklarına koyarak iyi olup olmadığına, o pisliğin genç kıza bir şey yapıp yapmadığına bakmıştı.

Sonrasımda geç kızı boydan boya incelerken bir yandan da genç kızın saçlarını yüzünden çekip yanaklarındaki göz yaşlarını silerek endişeli bir şekilde sormuştu.

"S-sera...iyi misin? Ha? Bir yerin acıyor mu? O pislik sana bir şey yaptı mı?!"

Genç kız, genç adamın sorduğu soruya karşılık başını yukarı aşağı doğru sallamış ve genç adamın göğsüne sığınarak bu sefer de çığlık atarak ağlamaya başlamıştı.

Genç adam bunun üzerine  kendi içinde daha erken gelemediği için kendine küfür etmiş ve sinirle sonradan gelen korumalara dönüp orta yaşlı adamı işaret ederek adamı kendi mekanına götürmelerini söylemişti.

Genç adamın arkadaşları genç adama seslendiklerinde genç adam onlara doğru dönüp hızlıca arabaya geçmelerini ve Yağız'ın onun arabasının şoför koltuğuna geçmesini istemişti.

Miraç ile Pamir geldikleri arabaya binerken Yağız da hızlıca Bora'nın arabasının şoför koltuğuna binerek arabayı çalıştırmıştı.

Bora ise genç kızın omuzlarından düşen tişörtü yukarı doğru çekmiş ve genç kızı kendisinden hafif uzaklaştırarak kendi ceketini genç kızın üstüne giydirmiş ve genç kızın belinden kavrayarak arabaya doğru yürümesine destek olmuştu.

Birlikte arabanın arka koltuğuna geçmiş ve eve gidene kadar birbirlerine sıkıca sarılmaya devam etmişlerdi.

En sonunda eve ulaştıklarında kapıyı yaşlı olan hizmetli açmış gördüğü manzarayla birlikte şaşkınlıkla kenara çekilerek geçmelerine izin vermişti.

Gala ÇiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin