Taehyung POV.
,,Waaaa!" křičím na celý barák. Nemůžu se dočkat, až to povím Jungkookovi. Budu pracovat v kavárně! Sakra, jsem tak šťastný! Konečně budu mít normální práci.
Usmívám se, jako měsíček na hnoji a válím se na pohovce, když vyčkávám na svého drahého. Za nedlouho se ozve bouchnutí dveří, jakmile je slyším, okamžitě vyskočím z pohovky.
,,Babyyy!" křičím a skočím mu přímo do náruče s velkým polibkem.
,,Ah.. Tae.." chechtá se, ,,co se děje? Jsi šťastný, že je tvoje baby doma?" políbí mě na krku, když si mě víc přitiskne.
,,Aaah, baby.." šťastně odpovím, ,,musím ti toho tolik vyprávět!"
Odnesl mě v objetí na pohovku, kde jsem si ho hezky omotal nohama a seděl na jeho klíně.
,,Tak co jsi dnes dělal celý den, že vypadáš tak šťastně, zlato?" usmívá se, zatímco mě hladí po tváři.
,,Hmm.. nejdříve jsem šel na snídani do kavárny, kde mě začal otravovat fakt neodbytný slizák." povím mu znechuceně, načež sebou hned trhne s šíleným výrazem.
,,C-cože?" vyštěkne vztekle. Musím se smát, miluju, když žárlí a je kvůli mě naštvaný.
,,Klid, baby.." dávám mu pusu na bunny nos, ,,zastal se mě jeden z číšníku." uklidňuji ho. ,,Nejdříve vypadal, že mě chce taky svádět, když pronesl, že se nediví, že to na mě zkoušel, protože jsem dost pohledný.." směju se, když Jungkookova tvář nepřestává rudnout vzteky, ,,ale potom pronesl něco, co mě rozesmálo.." kousnu se hravě do rtů. Líbí se mi ho provokovat.
,,Hmm.." začíná sklouzávat rukou po mém vnitřním stehně se zlomyslným úsměvem, ,,a co?" ptá se, když mi zajíždí dlaněmi pod košili.
,,To mě vážně štve, skoro žárlím, když se na tebe podívám. Ach.." napodobuji přesně to, co mi ten číšník řekl. Jungkook se zarazí a začne nahlas smát. Oh.. jak já miluju jeho smích.
,,Zní dost zábavně!" pokračuje tam kde přestal. Začne mě líbat na krku, zatímco dál vyprávím.
,,Mimochodem, víš že otevřeli nedaleko nové taneční studio? Byl jsem se tam podívat.." hladím ho ve vlasech při objímání.
,,Hmm.." dlaněmi mi zajede pod kalhoty k mému pozadí, ,,a? Jaké to tam bylo? Zatancoval sis, zlato?" ušklíbne se a sjíždí polibky ke hrudi.
,,Yeah.." usměji se laškovně na něho. Musím se kousnout do rtů, abych se ovládl, jelikož začínám být tvrdý, ale dál s klidem pokračuji ve vyprávění.
,,Potkal jsem tam dva fajn kluk, jeden je v mém věku." jakmile to dopovím, zalapám po dechu, když mi Jungkook pevně stiskne půlky.
Aah.. moje baby, už žárlí.
,,Naučili mě nějaké taneční pohyby a říkali, že mám vážně talent, jestli se k nim nechci přidat.."
,,A?" začne otírat můj klín o jeho, jak mě drží za půlky.
,,Přidáš se k nim, zlato?" dívá se na mě svůdným pohledem, o kterém ví, že mu nemohu odolat, ale dneska nade mnou nezvítězí, když jsem v tak dobré náladě. Chytím ho zezadu za vlasy a nakloním se k jeho ústům.
,,Ještě nevím.." zašeptám, ,,každopádně.." opět se odtáhnu, abych se dostal k věci, ,,šel jsem s nimi na oběd a.."
,,Šel jsi s nimi na oběd?" opět mě pevně stiskne, až se kousnu.
,,Ano." nakloním se k němu s vážným výrazem. Mám rád, když žárlí do jisté míry, kdy mi věří, což tahle nyní není.
,,N-no a?" klesne mu hlas. Nejen Jungkook umí být děsivý, pokud chci, jsem mnohem děsivější a krutější, než on.
,,Hmm.." začnu se opět otírat o jeho klín, aby věděl, že jsem v pohodě, zatímco dopovím; ,,.. oba jsou hodně milý. Zdá se, že jsou jedni z těch upřímných duší. Dělali si starosti, jestli mě nebiješ, když viděli tvá umělecká díla na mém krku."
Jungkook se ušklíbne, načež se na něho hned podívá a vytvoří další. Líbí se mu si mě značkovat, stejně jako mě jeho.
,,Nicméně.. řekl jsem jim, jak hledám pořád práci a.." nechávám ho napjatého, když se pořád koušu do spodního rtu, ,,zítra jdu na pohovor do kavárny, kde pracuje jejich hyung!" vybafnu na něho. Nezdá se, že by měl radost, což jsem tak nějak čekal. Vím, že má teď spíš starost.
Jungkook POV.
Taehyung mi řekl, že mu nějaké cizinci, které zrovna potkal, nabídli pracovat v kavárně. Vím, že to bylo vždy jeho přáním, ale je až příliš naivní. Vážně si myslí, že mu ji sehnali jen tak, aniž by za to něco chtěli? Určitě to nebude ani skutečná práce v kavárně.
Opravdu ho nechci rozzlobit, jenže mám o něho takový strach. Na to, jak umí být kolikrát šílený, doslova vyšinutý, krutý a nebezpečný, je stále pořád velmi nevinný. Proto ho tak miluji. Dal mi jinou perspektivu, jiný pohled na svět, jeho čistýma očima.
,,Jungkook-iie.." osloví mě jemně, když dlouho neodpovídám a vezme mé tváře do dlaně, ,,vím, že máš o mě strach, ale to opravdu nemusíš. Ti kluci se za celou dobu o nic nepokusili a jsou vážně přátelský. Povídali jsme si, jako staří známí. Věřím, že to bude v pořádku a kdyby ne, máš můj souhlas je zabít." ďábelsky se usměje.
Pobaveně se ušklíbnu, dívám se na něho.. jak je nádherný.. Bože jak je překrásný. Nemohu pořád uvěřit jeho dokonalosti. Nepřežil bych, kdyby se mu něco stalo, kdyby znova trpěl, jako dřív. Pohladím ho něžně po tváři s upřímným úsměvem.
,,Jsem za tebe opravdu šťastný, lásko." políbím ho, načež mě hned pevněji obejme.
,,Miluji tě, baby!" slabě vyštěkne, když mě začne pusinka všude na obličeji, až se začnu smát. ,,Moc.." pusa na tvář, ,,moc.." pusa na nos, ,,moc.." pusa na bradu, ,,moc!" konečně pusa na má ústa. Směju se, ale přerušuji naše líbání, když mu navrhnu:
,,Půjdu tam zítra s tebou, Tae."
,,Ne, musíš do práce, baby." odmítá a dál mě líbá na tvář.
,,Nemusím, vezmu si volno." dívám se štěněčíma očima na něho. Jen se zachechtá a píchne mě prstem do tváře.
,,Ne, baby.. nemusíš mít o mě starost. Jejich hyung je také vedoucí té kavárny, bude mě zaučovat a říkali, že roky žije se svým přítelem." ujišťuje mě.
To mě má jako utěšit? Je jedno, jak dlouho žije s někým jiným.. Kdokoliv vidí Tae-ho, ztrácí nad sebou kontrolu.
,,Baby.." prstem mě zvedne bradu, ,,já se o sebe umím postarat." ušklíbne se.
Já přece vím, že ano, ale pořád vidím jak pláče na té pohovce z ošklivého snu, ve kterém byl bezmocný.
,,No tak.. neboj se o mě.." dává mi hladové polibky, při kterých se přestávám ovládat.
,,J-jak bych nemohl.." povzdechnu si při líbání. Přitáhnu si ho těsněji za půlky, načež mě hned přeruší.
,,Tak jo.. stačí.." zvedá se a nechává mě v údivu s erekcí tvrdou, jako pařez, začne se smát.
,,Koupil jsem ti v tom bistru moc dobré jídlo, takže nejdřív se najíme a pak budeme mít sex, jasný baby?" táhne mě ke stolu. Pobaveně se na něho šklebím, ale poslechnu jako hodný kluk.
***
*Tak příští kapitola začne SMUTem.. Těšíte se? ;)
Jinak se omlouvám, že jsem včera nic nesdílela.. pomáhala jsem bratrovi s přípravami na talentovky a nějak úplně zapomněla :D
Co vy máte v plánu o víkendu? Já jdu zítra ještě do práce :(
ČTEŠ
|Hasardeux Love| TAEKOOK |
Fanfiction,,Někdy.. přemýšlím o tom, že všeho nechám a začneme nový život někde jinde, jen my dva.. normální život." ,,Chtěl by jsi žít normální život?" ,,Ano.. chtěl bych ho žít s tebou.." Jungkook a Taehyung se rozhodnou utéct od svého gangu s nadějí na o...