27. Oběd u Jina 2. 15+

862 34 4
                                    

Jungkook POV.

Oh můj Bože, měl jsem srdce, až někde v krku!

Teď by vážně nebyla vhodná situace jim o tom říkat. Oddechl jsem si a k mému překvapení i Namjoon, který nám hned blahopřál. Jediný, kdo zůstal v šoku je Jin, jemuž stekla kapka po tváři, poté se však hned vzpamatoval, utřel si ji a přál nám také. Nechápal jsem jeho reakci, to jsme ho vážně tak dojali?

,,Proč o tom vlastně nemáme říkat ostatním?" diví se Namjoon.

,,Ehm.. no, kvůli Hobimu, chci ještě počkat." přizná se Taehyung. Nemohu popřít, že mi to leze na nervy, ale také chápu, že mu nechce ublížit, stejně jako nemůžu popřít, že je Hobi skvělý kluk.

Ostatní kývnou, zřejmě vědí o co jde. Jakmile Tae zmizí na záchod, chopím se šance.

,,Taky s vámi chci o něčem mluvit." nakloním se k ním tiše.

,,O čem?" ptá se Jin.

,,Jde o Silvestr.."

,,Taehyungovi narozeniny?" řekne Jin a velmi mě tím šokuje.

,,J-jak víš, kdy má Tae narozeniny?" ptám se ho udiveně.

,,Ehm.. no.. jednou mi to řekl." nervózně odpoví, ale je mi jasné, že lže. Zamračeně na něho stále hledím a nemůžu to pobrat. Já jsem jediný, kdo ví, kdy má narozeniny, protože Taehyung si to nikdy nepamatuje, takže mu to nemohl říct.

,,Takže Taehyung, má narozeniny. Chceš pro něho něco přichystat?" vyruší mě z myšlenek Namjoon.

,,Ah.. jo.. tedy. Tae vás má vážně rád, proto bude mít i určitě radost, když je oslavíme všichni společně, takže se s vámi chci nějaký den na všem domluvit, pokud souhlasíte." oznámím, stále trochu vyveden z míry.

,,Jasně." usměje se Jin nonšalantně.

,,Jsem zpátky. Co řešíte?" přijde Tae a sedá si zpátky vedle mě.

,,Jen jsme se bavili o těch Vánocích." kryl mě Namjoon. Jin vypadal trošku rozhozeně, ale oproti mě.. napadlo mě, že si mohl tipnout nebo mu to Tae vážně někdy řekl, ale kdybych se ho teď zeptal, věděl by, že pro něho něco chystám.

***

Po nějaké chvíli vyprovázeli Namjoon s Jinem kluky ke dveřím.

,,Děkujeme za pozvání, Jin-hyung. Bylo to vážně všechno výborné." objímá ho Taehyung a Jin se vděčně usmívá.

,,Já děkuju, že jste přišli, už se těším na Vánoce." pohladí Taehyunga po tvářičce a poté obejme i Jungkookem na rozloučenou.

Jakmile se zavřou dveře, Namjoon se ptá Jina;

,,Jak jsi věděl, kdy má Taehyung narozeniny?"

,,No.. přeci už jsem řekl, že se o tom jednou zmínil." odpoví mu Jin a odchází do kuchyně všechno uklidit.

,,Proč mi lžeš, lásko? O co jde?" chytí ho Namjoon za ruku. Jin si povzdychne, do očí se mu hrnou slzy, ale nechce plakat.

,,Jiniie.." podebere mu Namjoon dlaní tvář a přitiskne své čelo na jeho, zatímco si Jin zakrývá oči, ,,no tak. Co se děje? Proč mi to nechceš říct?" ptá se jemně Namjoon, zatímco mu palcem stírá slzy z tváře.

,,Je to složité, Namjoon-ah.." povzdychne si plačtivě Jin.

Na chvíli Namjoona napadlo, že ho Jin odněkud zná dřív, ale vzhledem k Taehyungově minulosti, by se k němu přeci nechoval, jak se chová.

,,Lásko.. ty.. jsi do něho zamilovaný?" ptá se nejistě Namjoon, protože by to vysvětlovalo i Jinovu reakci na tu svatbu.

,,Co?" podívá se na něho Jin zmateně. ,,Ne! Je to všechno úplně jinak!" nadává v pláči.

,,Dobře, dobře.." snaží se ho Namjoon uklidnit.

,,Namjooniie já ho znám.. celou dobu vím, kdo to je.." zaboří se Jin do jeho ramena. Neměl možnost se pořádně vyplakat, neměl možnost se s tím někomu svěřit i když chtěl, bylo to pro něho těžké.

Namjoon nervózně polkl.

,,Kdo to tedy je..?"

***

Taehyung POV.

Přišli jsme domů úplně nacpaný. Jungkook celou cestu vypadal zamyšleně, ale řekl mi, že jen přemýšlí o Jinově reakci na naše zasnoubení. Popravdě i mě opět překvapil.

Svlékal jsem se, že si půjdu dát sprchu, zatímco Jungkook seděl na posteli a přímo mě hltal pohledem.

,,Copak? Baby se chce přidat?" ušklíbnu se na něho, když si svleču kalhoty.

,,Baby se nejen chce přidat," vstane a jde ke mě, ,,baby chce svému daddymu vyšukat mozek z hlavy." zavrčí mi do ucha, hned co si mě za pas přirazí k sobě.

Podívám se s úšklebkem na něho a poté jeho rty.

,,Takže dnes bude moje baby nahoře?"

Na to mi hned odpoví dominantními polibky. Rychle ze sebe doslova serve oblečení, ze mě už jen boxerky a než se naděju, tiskne mě k sprchovému koutu.

,,Mmm.." zavzdychám mu do polibku, zapnu sprchu, která je neuvěřitelně horká, ale ani jednomu z nás to nevadí.

Jungkook mi setře rukama vodu z vlasů dozadu, načež si ho za zadek přitáhnu k sobě a začnu třít naše penisy o sebe.

,,Mmm.. kotě.." zavzdychá. Hladově hledím do toho nadrženého obličeje, začnu ho líbat, když se po chvíli odtrhne.

,,Na kolena." řekne dominantně, hledím mu do očí, když si klekám a hned beru do úst celou jeho délku. Jungkook nahlas vzdychal, nemusel do mě ani přirážet, protože i kdyby to udělal, bude stále pomalejší než já, stačilo už jen málo přírazů, abych pocítil chuť jeho semene v puse. Slastně jsem ho spolykal a poté Jungkooka políbil. Využil jsem toho, že je po orgasmu mimo, přitiskl jsem ho já ke zdi. Chtěl jsem se umýt, než budeme mít sex, tak jsem si dal sprchový gel na ruce a mydlil Jungkooka po celém těle, zvlášť jsem si dal záležet na jeho bradavkách, za což se mi za chvíli určitě pomstí. Líbal jsem ho přitom a otíral o něj. Později udělal to samé, nanesl si sprcháč na ruce, promnul je a mydlil po celém těle, zatímco jsme se líbali, už si mě přitom i připravoval u vstupu, kde mě bleskově třel, až jsem sténal. Omyli jsme se a aniž bychom se vlastně usušili, Jungkook mě shodil do postele, hned se mi vrhnul na rty, značkoval na krku, než si mě otočil na břicho. Kousal a sál mou kůži na zádech, poté zaryl svůj jazyk mezi mé půlky, na což jsem mu krásně sténal do polštáře.


,,Aaah.. daddy.. tvrději prosím.. aah.." vzdychám přes celý pokoj, když narazí do mého oblíbeného místečka. Samozřejmě přidává, zajíždí hlouběji a tvrději, až řvu do polštáře.

Přiráží do mě, zatímco leží na mých zádech s rukama kolem mého krku, drží mě za vlasy a sténá do ucha.

,,Aaah.. mmm Tae.. ah.." stále zrychluje.

,,Aah.. ano! Už budu!" křičím, načež za pár vteřin cítím onu neuvěřitelnou slast a stáhnu se kolem Jungkooka, jež se hned udělá také. Oba vydýcháváme krásný sex, nyní mě už Jungkook hladí po vlasech s polibky za krkem.

,,D-další kolo?" ptám se ho udýchaně, načež se ušklíbne.

,,Že se ptáš, zlato.." 



***

*Trochu chudá kapitola po dlouhé době, ale co se dá dělat.. V poslední době mi to moc nejde.. už moc kapitol nezbývá, tak bych to mohla brzy dopsat :D 

Vidím to tak ještě na osm kapitol, ale to nemůžu říct přesně, protože je ještě nemám napsané.. Připadá mi, že to moc protahuju, protože se mi ten příběh nechce jen tak skončit :D 


|Hasardeux Love| TAEKOOK |Kde žijí příběhy. Začni objevovat