Jungkook POV.
Taehyung odešel, už před půl hodinou a já mám pocit, že tady mezitím umřu. Tohle je vážně poprvé, co se ho opravdu bojím. Nikdy tohle schválně neudělal, aby se přede mnou dotýkal sám sebe, ví, jak ho za to vždy potrestám, pravda při našich hrátkách býval takhle přísný, ale dnes v tom je něco jiného.
Uvažuju nad tím, kolik jsem toho s ním už zažil, od doby co jsme pryč z gangu. Kolik nových pocitů jsem zažil, okamžiků, jež mi připadaly jako poprvé.. V gangu to bylo stále stejné, nic se neměnilo, až jsem se začínal nudit.
Říkám si, kam sakra šel. Mám o něho, už strach. Nechal mě tady jen tak ležet a přivázaného tak silně, že se nemohu ani pohnout rukama. Moje dolní část se ozývá, když si vzpomenu co dělal a představuju si, co ještě udělá. Zkousnu si dolní ret vzrušením, snažím se zahnat ty myšlenky, protože si nemám jak pomoct. Nefunguje to, pomalu se kroutím na posteli, jak mi to je nepříjemné. Tohle mu vážně nedaruju!
Za chvíli slyším bouchnutí dveří.
,,Tae, prosím rozvaž mě.." zakloním hlavu s nedočkavým povzdychem. Jen se uchechtne a položí na postel nějakou brašnu.
,,Co to je?" pohlédnu do jeho přímo ďábelské tváře.
,,Naše hračky, baby.. dnes to budu já, kdo si bude hrát." pohladí mě po tváři a dlouze políbí. Začínám mít strach, ale jsem vzrušený jako nikdy.
Mohu z jeho tváře vyčíst, že dneska mě chce totálně zničit, ať budu prosit, naříkat jakkoliv, jen ho to víc popudí. Popravdě jsem to nikdy nezažil. Taehyung v nejhorším vždy přestal, nechal mě oddychnout, jen jednou, tenkrát jak jsme zničili postel se neovládal, nicméně jsem si jist, že dnes to bude horší. Tae se promění v toho, kým býval.. miluje, když z něho má jeho oběť strach.
Vyměnil pásek za pouta a svlékl si také všechno oblečení. Z brašny vytáhl malou věc, kterou mi ukázal. Jen jsem na něho vytřeštil oči a vrtěl hlavou.
,,Ne.. prosím Tae.. udělám cokoliv." snažil jsem se ho přemluvit.
,,Hmm.. jenže ty jsi byl zlobivý, baby.." olízne kroužek, než mi ho pusou nasazuje na už dost tvrdou erekci. Jakmile ucítím, jak se ji jeho pusa dotkne, prohnu se v zádech.
,,T-Tae.." zavzdychám, načež mě silně třískne přes stehno, až se tam objeví otisk jeho ruky.
,,Moje baby, je tak vzrušené, že zapomnělo, jak mě má oslovovat?" chytne mě za vlasy a zakloní hlavu.
,,Odpusť mi, daddy.." vydechnu.
,,Jindy možná.. ale dnes.." kousne mě do krku, ,,mám chuť tě trestat.." zašeptá do ucha.
Nasadí mi přes oči škrabošku, abych nic neviděl a najednou ucítím zvláštní vůni, než mi dojde, co dělá. Zachrastím pouty, když se snažím odvrátit, ale on mi drží hlavu.
Za chvíli je to tady, nával horka, bušení srdce, ten pocit euforie uvnitř, kroutil jsem se jako štěně a zoufale se chtěl udělat.
,,Aah.. daddy.. daddy.. prosím.." kňoural se s nadějí, že se slituje, přesto že jsem věděl, jak moc si to užívá.
,,Mmm.." šoupal jsem nohama a nemohl to vydržet, když ten pocit zase pomalu odcházel. Používá na mě věci, které jsme naposledy vytáhli ještě v gangu.
,,Daddy prosím.. já budu hodný kluk.. prosím sundej mi to.." koušu se do rtů.
,,Neboj se baby.. nebudeš to mít dlouho. Těším se, až tě uvidím se několikrát za sebou udělat." políbil mě na rty. Náruživě jsem mu polibky oplácel.
ČTEŠ
|Hasardeux Love| TAEKOOK |
Fiksi Penggemar,,Někdy.. přemýšlím o tom, že všeho nechám a začneme nový život někde jinde, jen my dva.. normální život." ,,Chtěl by jsi žít normální život?" ,,Ano.. chtěl bych ho žít s tebou.." Jungkook a Taehyung se rozhodnou utéct od svého gangu s nadějí na o...