Jungkook POV.
Zrovna známkuji výtvory svých studentů, protože mě ředitel dal učit hodiny umění. Jen práce navíc, sakra! Měl jsem to odmítnout, ale oba máme s Taehyungem umění rády a myslel jsem si, že to bude zábava je hodnotit společně.
Chybí mi. V poslední době se vidíme tak málo, pouze večer, kdy se vysprchuje, nají a pak spolu nějakou dobu mluvíme, než usne. Naposledy jsme měli sex před týdnem. Nemohu uvěřit, že je to tak dlouho. Vím, jak je unavený, když přijde, proto ho nechci přetěžovat, ale hrozně mi to chybí. Chci ho tak špatně, že pokaždé co usne, přemýšlím, že ho znásilním ve spánku.
Někdy se k němu prostě jen tak přitisknu, hladím ho po bříšku, ve vlasech a líbám něžně na krku, zádech i tvářích. Je tak sladký, když spí, že bych ho nemohl zneužít.
Po nějaké době jsem si uvědomil, že s těmi novými přáteli, co si našel, tráví mnohem více času v kavárně, než se mnou. Samozřejmě mu plně důvěřuji, ale nevím co dělá, nevím co prožívá, kdo mu může ublížit, o čem přemýšlí.. frustruje mě to.
Vždy mi všechno hned poví, když přijde z práce, ale než přijde, mám vždy obavy, jak se cítí beze mě. Bojím se, že si zvykne na ten pocit a nebude mě poté potřebovat, protože jsem byl jediný, koho měl, teď má přátelé.
Z myšlenek mě vytrhne zvonek od dveří a já si říkám, kdo to sakra může být?
Pomalu přistupuji ke dveří, když si strkám zezadu za kalhoty pistoli. Vždy je máme schované po bytě, pro případ nebezpečí. Nechávám si záda mírně odkrytá a otevírám dveře, kdy vidím Taehyunga, jak se opírá o roztomilého hocha s blond vlasy.
,,Tae!" vyhrknu a hned mu pomáhám.
,,Omlouvám se, Taehyung-iie si zapomněl klíče." povídá jemným hlasem.
,,Jungkook-iie.." osloví mě plačtivě, zatímco mi s ním ten hoch pomáhá na pohovku.
,,Co se stalo?" ptám se vyděšeně.
,,Vůbec nevíme.. stáli jsme a povídali si, když se mu najednou udělalo zle." odpoví mi starostlivě s pohledem na Taehyunga, který hned, jak jsme ho položili usnul.
,,Jedl dost?" vyptávám se ho.
,,Samozřejmě, jinak by ho Jin-hyung uškrtil!" zamračí se na mě s podrážděným tónem. Klečím u Taeho na zemi a hladím ho po vláskách. Jak se mu mohlo udělat špatně?
,,Tak ty jsi Jungkook, huh?" sedne si k němu blonďák s přátelským úsměvem. ,,Taehyung-iie na tebe neustále myslí." usměje se na něho.
Tak nějak vím, proč jim Taehyung tolik důvěřuje. Vypadá jako vyrovnaná, čistá duše.
,,Ty jsi?" ptám se ho.
,,Jmenuju se Jimin." podívá se na mě.
,,Aaah.. Jimin.." povzdychnu si, je opravdu takový, jak Taehyung vypráví.
,,Oh, Taehyung-iie ti o mě říkal?" diví se se šťastnou tváří.
,,Vypráví mi o všech." nafouknu pusu a položím si hlavu do Tae-ho ramene.
,,Mě zase vyprávěl, že jsi hodně žárlivý a majetnický." škodolibě poznamená.
Aah.. vážně si musí s Taehyungem rozumět, mají podobnou povahu.
,,No a?" odseknu s chladným výrazem.
,,Buď v klidu, Jungkook-iie.. jsem na tom stejně." uklidňuje mě, načež nechápu.
ČTEŠ
|Hasardeux Love| TAEKOOK |
Hayran Kurgu,,Někdy.. přemýšlím o tom, že všeho nechám a začneme nový život někde jinde, jen my dva.. normální život." ,,Chtěl by jsi žít normální život?" ,,Ano.. chtěl bych ho žít s tebou.." Jungkook a Taehyung se rozhodnou utéct od svého gangu s nadějí na o...