2

1.3K 38 2
                                    

Právě vcházím do bytu kde je už pro mé štěstí všechen nábytek ustavený tak jak jsem si to představovala. Jediné co se musí dodělat je vybalit krabice které se válí všude kolem. Sundala jsem si bundu kterou jsem si pověsila a šla si udělat kafe. Na nic jsem nečekala a pustila se do vybalování. V mé práci mě vyrušil zvonek. Vůbec jsem nevěděla kdo to může být ,jelikož jsem s nikým domluvena nebyla. Vydala jsem se otevřít dveře. Překvapilo mě kdo za nimi stál. Stáli tam mí 3 nejlepší kamarádi které znám díky Blakkwoodu. Na tváři jim hrál úsměv a všichni mě pozdravili. „Co tu děláte?" Koukla jsem se na ně jako by spadli z Marsu. „Jsme se rozhodli ti pomoct" David mi věnoval úsměv a ostatní přikývli a slova se ujal Dejan : „A oslavit že jsi se konečně odstěhovala z vězení" Déja zpoza zad vytáhl flašku vína a Martin zase flašku vodky. Otřepala jsem se jen při pohledu na onu bílou tekutinu. Pustila jsem je dál.Kluci hned zamířili do kuchyně ve které jsem začala. „Dá si někdo něco?" Slušně jsem se optala a bylo mi jasné co všichni odpoví. „Pivo máš?" David se zeptal s nadějí v hlase. Já otevřela lednici a vytáhla po každého jedno. „Věděla jsem že jednou nebo později přijdete a já budu muset mít zásoby" zasmála jsem se a kluci mi dali za pravdu. „Am kde máš skleničky" ukázala jsem Martinovi kde se nachází a on je vytáhl. Já se pustila do vybalování nějakého nádobí a potravin. Kluci se konečně odhodlali pomoct vybalovat další věci v ostatních pokojích. Myslela jsem si že to s nimi bude horší ale po instrukcích které jsem jim zadala to zvládli na jedničku. „A co s tady těmi krabicemi" Déja se mě zeptal se zvědavostí a všichni ty krabice skenovali pohledem. „A co támhle ty dva pokoje" David ukázal na dvoje dveře které se nacházeli vedle sebe. „Jeden bude volný , a do druhého nanosíme tyhle krabice,ale opatrně prosím" zavedla jsem je do šedě vymalovaného pokoje,kde se na stěně nachází akustická stěna a bílý stůl.

Věci co nechci ,napíšu na zeď |Dorian,Grey,Psycho Rhyme,Stein27|Kde žijí příběhy. Začni objevovat