19

715 37 1
                                    

Zbytek dne se nic moc nedělo, kluci postupně odešli a já se zavřela ve studiu. Martin se rozhodl že po dlouhé době jde streamovat. Na stůl jsem si položila všechny tracky které chci mít na Ep. Začala jsem postupně hledat nějaký beaty a koupila si licenci. Byla jsem v polovině nahrávání mého dalšího tracku který ponese název střepy když mi volal Lucas. "Copak potřebuješ" dost mě to zajímalo protože když volá tak je to důležité. "Chci ti jen říct že dnes v sedm budeme vyhazovat do éteru tvůj první track tak buď připravená" po téhle větě mě zaplavil adrenalin a já se nemohla dočkat. Rozloučili jsme se a já byla připravena to říct lidem na mém instagramu a klukům. Vypálila jsem ze studia rychlostí blesku a u Martinova pokoje jsem se zastavila. Zaklepala jsem a čekala jsem až mě vyzve dovnitř. Pořádně jsem se nadechla a snažila se jít v klidu dovnitř. "Můžu?" opatrně jsem se zeptala abych ho nevyrušila na to mi odpověděl Kývnutím na souhlas. Došla jsem k němu a ukázala jsem mu fotku na účtu blakkwoodu s datem a časem mého prvního tracku. "To je úžasný, už vím na co tu budu reagovat" podíval se mi hluboko do očí a já jen zakroutila hlavou. On si mě ale vtáhl do objetí a já si to užívala. Bylo mi jedno že je zaplý stream a že nás tahle lidi vidí. "Zůstaneš tu se mnou na streamu? " čekal co odpovím ale já mu dala znamení na nesouhlas. "Jdu ještě dodělat track ale jak budeš mít pauzu tak mi napiš já dojdu a pak tu asi zůstanu" usmála jsem se na něho a rozloučila jsem se s fanoušky. Já došla zpátky do studia a nahrála story kde oznamuji že dnes vyjde track odraz. Všimla jsem si mnoho stories kde jsem byla označena ,hlavně na story lidi z blakku a já jim za to byla hodně vděčná.

Věci co nechci ,napíšu na zeď |Dorian,Grey,Psycho Rhyme,Stein27|Kde žijí příběhy. Začni objevovat