15

769 36 2
                                    

Ostatní zmizeli z kanclu, s Davidem a Dejanem jsme se domluvili ať přijdou kolem osmé. Samozřejmě pan Lutha se musel k nám nasrat taky, neříkám že mi to vadí, je to fajn týpek. Martin s Petrem se mnou čekali než mi Lucas přinese smlouvu a já jí mohla podepsat. "Flešku si nechám jestli mužů , uděláme k tomu nějaký obrázek a do dvou dnů to můžeme vydat" v ruce držel smlouvu a s úsměvem mi oznámil tuhle informaci. Postavil přede mě smlouvu a já chytla propisku do ruky. Pozorně jsem si vše přečetla a z hluboka jsem se nadechla. Podepsala jsem se svým mistrovským rukopisem a s Lucasem jsme si podali ruku. "Vítej v týmu" nemohla jsem uvěřit že opravdu budu dělat co mě baví. Chvíli jsme ještě probírali nějaké podrobnosti a pak se s klukama vydali někde na jídlo. Rozhodli jsme se ještě nakoupit. "Chtělo by to nějaký kvalitní chlast" Martin se zamyslel a začal strkat do košíku asi 6 flašek. Někdy si říkám jestli umí i něco jiného než se ožrat skoro do němoty. Ale tuhle jejich zálibu jim brát nehodlám. Já naopak mířila koupit nějaké slané a sladké věci, salámy a sýry abych jim udělala aspoň nějaké jídlo. Víme totiž jak reaguje alkohol na lačno. Po spatření sumy za nákup mi málem vypadli oči, nebudu lhát vím že je teď všechno drahý ale za mě až moc. Radši jsem to neřešila a snažila jsem se dostat z obchodu či nejdřív pryč. Nakupování jsem přímo nesnášela takže si umíte představit mojí reakci když mi Petr s Martinem oznámili že pojedeme do centra pro nějaký oblečení. Na místě jsem je chtěla probodnout pohledem a nechat vykrvácet. Abych si nezkazila pověst hodné osoby jsem jim na to kývla a bez dalších slov jsem se s taškou vydala domů. Hodili jsme to jen do ledničky a vzala jsem si klíčky od auta.

Věci co nechci ,napíšu na zeď |Dorian,Grey,Psycho Rhyme,Stein27|Kde žijí příběhy. Začni objevovat