Jen co dozněly poslední tóny jsem vydechla přebytečný vzduch který se mi nahromadil v plicích. Zahlédla jsem jak Martin sedí s otevřenou pusou a vůbec nechápe. "Am, zkus ještě něco nahrát,tvůj hlas je úžasný opravdu" prosebně se na mě podíval a já zázračně souhlasila. Otevřela jsem šuplík a vybírala další písničku. Martin mezi tím vybíral beat a ještě ho upravoval. Se strachem jsem se koukla na mikrofon a on mě jen pohladil po zádech. Společně jsme po kouskách nahrávali další track. Nebudu lhát výsledek mě velice překvapil a dokonce to dopadlo líp než ten předešlý. Opravdu mě to začalo bavit a měla jsem chuť nahrávat dál. Hold člověka taková práce unaví. Ono se to nezdá ale jenom tenhle track nám trval dost dlouho a za okny se už nachází tma. "Půjdu se osprchovat a vyspat se" snažila jsem se usmát i přes to že mě sužoval jakýsi bolestivý pocit. Odkráčela jsem si to z onoho pokoje kde jsem se teď nacházela a mířila jsem si to do koupelny které zdobily na zdech červené kachličky. Klíčkem v zámku jsem jednou otočila a začala jsem své tělo zprošťovat od sužující látky.Mé bosé nohy se dotýkaly studených kachliček které se nacházejí na podlaze ve sprše. Horké kapky dopadaly na mé nahé tělo a já nechala proudit své emoce. Nevím jak dlouho jsem tam byla ale usoudila jsem že je čas vylézt ven. Látka ručníku sušila kapky které se stále drželi na mém těle. Když jsem se i oblékla mé kroky hned mířili do mého fialově vymalovaného pokoje. Jen co jsem za sebou zavřela dveře jsem se postavila před skříň. Otevřela jsem dvířka a z ní vytáhla krabici a s ní si sedla na postel. Stále jsem uvažovala jestli je dobrý nápad otevírat onu krabici. I přes ony obavy jsem oddělala víko a do ruky vzala rámeček s fotkou. Na papíře který byl uvězněný pod sklem se nacházela moje maminka jak jsem jí seděla na ramenech. Po tvářích se mi začaly kutálet slzy a já vytáhla další a další věci které jsem poté pokládala na zem. Když už jsem to nezvládala jsem si lehla a objala plyšového medvěda. Vyčerpáním jsem se propadla do snění.
ČTEŠ
Věci co nechci ,napíšu na zeď |Dorian,Grey,Psycho Rhyme,Stein27|
FanfictionČerstvě 18-ti léta Amálie ,která se už ve svých 17-ti letech náhodou dostala do Blackwoodu jako merch designerka, a začala si vydělávat ,se konečně odhodlala postavit se na vlastní nohy a odstěhovat se od Táty, nevlastní mámy a sestry. Od malička j...