20

1K 43 9
                                    

Sedím na gauči v backstagi a v ruce držím své první album které nese název zrcadlo a každou chvíli ho půjdu s klukama křtít. Vyšlo to nádherně protože dnes je trio křest. Čím dál tím víc se mě zmocňuje nervozita a kluci si toho všimli. "Zlato dýchej všechno bude v pohodě a společně si to užijeme" Martin mě políbil a donutil mě se usmát. Dali jsme si se všemi náš pokřik a vydali se na stage kde už křičeli davy fanoušků. Na mé tváři se usadil úsměv a ta atmosféra ve mně vyvolává radost. Poslouchala jsem kluky až každý řekne něco ke svému albu a já se potom mohla vyjádřit k tomu svému. Když kluci své projevy řekly já si přiložila k ústům mikrofon a spustila. "Když jsem vydávala svůj první track na platformu, kde mě nikdo nesledoval , nikdy bych nečekala, že budu tam, kde jsem teď. Dennodenně mi chodí mnoho krásných ohlasů na mou tvorbu a moc vám za to děkuji. Protože nebýt vás, tak tady nejsem. Nikdo neříkal, že to bude lehké, ale já byla přesvědčena o tom, že to bude stát za to. A taky že stálo. Vzpomínám na dobu kdy mě moje maminka učila na hudební nástroje a vedla k hudbě dokud neumřela na rakovinu. Pro osmileté já to nebylo vůbec lehké. Můj otec o mě poté přestal jevit zájem a mě vychovávala prakticky teta. Později si ale táta našel novou přítelkyni s dcerou a nedávno si jí vzal. Byla jsem od nich prakticky šikanovaná a táta o to nejevil zájem. Díky možná mému talentu jsem se dostala k tomu abych tady klukům dělala merch. V mých osmnácti jsem se přestěhovala do Prahy a kluci mi byli oporou a oni mi dali najevo že moje tvorba má smysl. Martin můj track ukázal Lucasovi a ten se rozhodl to vydat pod Blakkwoodem. Velkou podporu jsem dostala i od ostatních z labelu a pořád dostávám a já jim jsem za to vděčná. A stalo se to, co jsem nečekala. Track začala mít úspěch a já měla pocit, že musím dělat víc a víc. Začalo mě to naplňovat a vás to bavilo. Teď tady spolu stojíme a společně budeme křtít mé první album které nese název Zrcadlo , které vzniklo díky vám. Cítím, že společně zvládneme vše a dotáhneme to daleko" po mém proslovu se ozval křik a my si navzájem polili naše alba a tímhle odstartovali naší tour a mou novou etapu.

♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
Taak máme tady další dokončenou knížku. Byla bych ráda kdyby jste mi napsali jak moc se vám knížka líbila a co bych měla změnit. Taky Děkuji za vaše ohlasy a za to že jste vůbec otevřeli tuhle knížku. Kdo ještě nezačal číst mojí další knížku "Mezi ztrátou a získáním " A chtěl by si ještě ode mě něco přečíst tak nabíhejte na můj profil. ~ s láskou Natt

🎉 Dokončil/a jsi příběh Věci co nechci ,napíšu na zeď |Dorian,Grey,Psycho Rhyme,Stein27| 🎉
Věci co nechci ,napíšu na zeď |Dorian,Grey,Psycho Rhyme,Stein27|Kde žijí příběhy. Začni objevovat